پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پخش موزیک ویدئو برای من


چقدر منتظر این موزیک ویدئو بودم.


موزیک ویدئو جدید شاه ماهی موسیقی ایران ، به نام " برای من " پنجشنبه , ۱۷


اکتبر ۲۰۱۳ برابر با ۲۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه AAA Music
به وقت تهران .‬


     

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

این هفته کسی رو صندلی داغ نشسته؟

نه فعلا بهتره کسی نباشه.از هفته آینده ادامه می دیم.

سعیدی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

دیدم کسی کامنت نمی ده گفتم خودم کامنت بدم.
وای خدای من!!!!!!!!!!
من نمی تونم تا فردا صبر کنم!!!!!!!

تا فردا چیزی نمونده ........منم خیلی منتظرم تا ببینم تو موزیک ویدئو جدید چه طوری نقش ایفا می کنه.

جابری چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ

راستی بجه ها عیدتون مبارک.

خوب شد یادم انداختی.
همگی عیدتون مبارک

گویداش فوریت ۹۱ چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

من هر چقدر دنبال شبکه aaaمیگردم پیداش نمیکنم فکر کنم انتن ما خرابه

عزیزم شبکه aaa music
یه سرچی بکن پیداش می کنی.....

modest man چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ http://loveandangel.blogsky.com

سعیدی ول کن این گوگوشو عشق زیاد اینقد خوب نیست بالاخره این یه چند وقت دیگه میمیره
اونوخت من موندم قیافه تو از فراغش چه شکلی میشه
ضمنن وب من رو برادرا مسدود کردن رف
فک کنم به خاطر این اهنگایی بود که میذاشتم تو هم مراقب باش وب کلاسو نترکونن
من خارجی و عربی میذاشتم جرمشون سبک بود این گوگوش که جرمشم خیلی سنگیه

ساکت شو ایشاالله همه ی خواننده های عربی بمیرن
منم حواسم هست....

morteza چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ

اقا من شنیدم شبکه قم میخواد پخشش کنه.یعنی راسته؟؟

اره.شبکه ی قم کل بودجه ی 2 سالشو برای خرید این ویدئو موزیک صرف کرده....

modest man پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

خواننده های عرب جوونن
هفتاد سالشون که نیس
خب مردنم خواننده های کره یونان و مجار هم هستن که من به صداشون علاقه دارم
میرم اونا رو گوش میدم
راسی این وب جدیدمه به نام عشق و ایمان
پیام قبلی رو اشتبه آپ کردی برادر اون یکی رو باید آپ میکردی اسم وبم رو تو اون غلط نوشته بودم

این شاه ماهی ما فقط 64 سالشه.در ضمن روی استیج 100 تا از این خواننده های عربی کره ای یونانی بیاری نمی تونن همپاش بخونن.تازه شاه ماهی آهنگهایی داره که اصلا فکر نکنم کسی قدرت صداش برسه بتونه حتی تو استدیو ضبط کنه چه برسه که که بخواد مثل ایشون تو کنسرت اجرا کنه.

modest man پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

تو قرار بود یه نظر سنجی بذاری ببینیم این ماهیت چقد طرفدار داره

نظرسنجی در مورد شخصی به این بزرگی تو این وب جواب نمی ده.اما من تو سایتهای موسیقی در این مورد نظرسنجی دیدم و بین خواننده های زن ایشون پرطرفدارترین بودن.
و همچنین تو مجله های خارجی هم مثل مجله هنرمندان که هر سال نظرسنجی داره ایشون چندبار محبوبترین خواننده ی ایرانی شده بودن.

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

هههههههههه
سید وبو عوض کردی
.
.
خدا این برادرا رو از ما نگیره
دسشون درد نکنه
اجرشون با عاقــــا

ایشالله این یکی هم به زودی

ساکت شو

modest man پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

تو کلاس که داشتن خودمو فیلت ر میکردن
وبمم که فیلت ر شد
واقعن دارم فک میکنم نکنه منشوریم واقعن
من موندم این برادرا به وب من بدبخت که هیچی نداشت چرا گیر دادن
بابا فقط یه دوتا آهنگ عربی و خارجی گذاشتم هیچی دیگه نبود
یعنی من موندم این برادرا معیارشون چیه
دیشب تو خونه همه مسخره م میکردن
تا میومدیم یه کلام حرف بزنم بم میگفتن تو فیلت ر شدی خفه!!!!!! حق حرف زدن نداری
منم که کلن پرحرف اینام دم به دقیقه بم تیکه مینداختنو میخندیدن
یعنی تو عمرم من هیچ هفته ای به این بدی نداشتم

واقعا برات متاسفم
حتما چیزای بد بد آپ کرده بودی دیگه....

سعیدی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ب.ظ

از ساعت 8 و نیم منتظر بودم.بالاخره پخش شد.خیلی عالی بود.
برعکس ویدئو موزیک ها ی قبلی آلبوم اعجاز این ویدئو موزیک ساده تر بود اما اجرای شاه ماهی فوق العاده بود من که اشکم در اومد.
پیشنهاد می کنم حتما ببینیدش.اگه تونستم فردا لینک دانلودش رو براتون می ذارم.

modest man جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

من تو فیس هم پست بد نمیذارم چه برسه وبم
امان از دست این برادرا
من داشتم در نشر موسیقی جهان تلاش میکردم پکوندنم
بعدشم یه سوال؟ تو میگی این شاه ماهیه پس چرا پسرش اینهو کروکدیل میمونه؟(راسی نمیدونم واقعن پسرشه یا نعه ولی تو فیس دیدم عکسش رو، تایید یا تکذیبش با شما)

ایشون 1 پسر و 2 تا نوه داره.پسرش کامبیز قربانیه-درضمن من نمی گم شاه ماهی.شاه ماهی موسیقی ایران اسمی که مردم براش گذاشتن.
و اینکه پسر چه ربطی به مادر داره؟؟؟؟؟؟؟الان همه ی پسرای دنیا شبیه مادرشونن به جز کامبیز.

اقا رضا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ

فاحشه اتشین پیر هفتاد ساله که با هفتاد قلم ارایش و جراحیخودشو میخاد مثل یه دختر 20 ساله نشون بده
با اون عکدمیش تو من و تو که شبکه سلطنت طلب ها بود و خیانت به ایران
فکر میکنه فقط خودش خوانندس

ساکت شو جناب نو شناس.......پس فکر کردی عمه ی تو خوانندس؟؟؟
ایشون هیچوقت نخواسته خودشو 20 ساله جلوه بده اما نیروش روی استیج از 100 دختر 20 ساله هم بیشتره.

در ضمن تو موسیقی پاپ ایران کسی همتای ایشون نداریم اینو همه ی موسیقی دان های ایران هم می دونن و همیشه می گن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد