پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

هفته



1- شخصیت هفته


2- سوتی هفته


3- کلاس هفته

نظرات 6 + ارسال نظر
سعیدی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

شخصیت هفته:حاصلی-همون قضیه سوزن های دبیرستان سر کلاس روان شناسی
کلاس هفته:فارما-خیلی خلوت بود و کلی فاز داد امتحان هم همگی کنار هم نشسته بودیم.
سوتی هفته:من چیزی یادم نمیاد.

modest man پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

اصن این هفته که فک کنم کلش من بودم
کلاس هفته :کلاس روان بود با اینکه حال نداشتم و اعصابم خورد بود اما نمیتونستم جلوی خودمو بگیرم حرف نزنم
سوتی رو هم که خودم دادم : استاد نگرفتیا
سوتی دسته جمعی هم که دو برابر بودن تعداد پسرها در کلاس امروز بوده

REZAOMIDI4444 جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ق.ظ

شخصیت هفته: سید محمد نجفی که ظاهرن چهره محبوب هم شدن

سوتی:این در ارتباط با سید عزیز هس اگه زیادی بخاد درمورد من حرف بزنه مجبور میشم مینویسم

کلاس هفته:
دارو که جای خود داره
داخلی به استاد پرورش بگید یه بار دیگه ادای خوابو برامون دربیاره خعلی باحال بود


:)





:)

محرابی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ

شخصیت هفته که بیچاره اقای نجفی شد با اون همه داستانی که براش درست شد. سوتی هفته و کلاس هفته هم که نداریم چون ما که همه کلاسارو پیچیدیم رفت

modest man جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

چی میخای بگی مثلن
سوتی دیگه ای به غیر از اونکه خودم گفتم ندادم
مرتضی بیا اینو نصفش کنیم خیلی داره حرف میزنه
یه مشته استخون که نباید اینقد زبون داشته باشه

morteza جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

نه هنوز نصفش نکن صبر کن من باهاش ی کاری دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد