پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

یه دعوای دیگه

کلن چون بچه ها عاشق جنجال و دعوا هستن یه پست جنجالی دیگه میذارم به مناسبت بازگشت(یعنی سر قضیه صندلی داغ 3 یک دفعه میزان خواننده ها از بدبختی من به 90 آی پی منحصر به فرد رسیده بود یعنی اکثر بچه ها خونده بودن. یعنی این جمعیت زیر خاکستر وب  شدیدن بالاس پس بچه ها مواظب باشید نسوزید سر این پست دوباره، چون من الان خودم سوختم اینو دارم بتون میگم)


فقط بگو کی کیه؟



از نظر دادن نسبت به برخی شماره ها جدن خودداری فرمایید

منظورم شماره های 10 11 12 14 و15 هستش

و 13 8 و 9 هم رو فقط خانومها حق گفتن دارن 

در بقیه موارد آزادید

نظرات 40 + ارسال نظر
modest man پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ

بذا خودم اول بگم
1 جواد سعادت خیلی بش میخوره لامصب
2-مجتبی خلیلی
3-نمیدونم شاید خودم
4-نمیدونم
5-امین
6-رضا امیدی
7-نمیدونم یا جرات ندارم دیگه بگم
8و9 هم دوتا خانومای ردیف آخر هست دارن با هم حرف میزنن(اینو به علت جنبشون گفتما)
17-محمد جابری و ابولفضل
19-نمیدونم
20-تو پسرا موجود نیس به غیر زنگای خاص مثل فیزیو گایتون یا روان خودم

محرابی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ق.ظ

ایول 8و9 که اصا تابلو منو سمیعی هستیم
شماره 1 که دیگه هیچی مو نمیزنه
شماره 16 هم خانم براتی(ارادت دارم خدمتشون)
شماره 20 هم اقای موسوی(البته ببشخیدا)
19 هم که خانم اعزازیه

8 و 9 یه گزینه دیگم هس به غیر از شماها

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ

1 جواد سعادت
2 مجتبی خلیلی
5 امین
6 فریدی (خخخخخخخخخخخخخ)
ایول محمد جونم
خیلی مطلب با حالی بود
راستی سلام

برو گمشو
بات قهرم
نه راسی آشتیم
چون اگه الان قهر کنم
باید شنبه نیم متر گردنم خم کنم بوسم کنی
ماشالله اینقد به خر آدم میچسبی تا آشتیه رو نگیری ول نمیکنی

mousavi جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

نه بابا خواهش میکنم ولی خانم محرابی شماره 20 من؟؟ پس مرتضی و قربانی چی؟؟
این ترم قربانی معدلش از من بیشتر شده که

ترمای پیشم بیشتر بود سید

محرابی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ

اقای نوری که من اصلا ندیدم توی کلاس صحبتی کنن. ولی انصافا تو وب خیلی فعالن. اقای قربانی هم که دیگه هیچی اصلا جای هیچ حرفی نیست(سر امتحان عملی انگل یه چند تا شکل از روشون دیدم)
خلاصه تنها کسی که به ذهنم رسید شما بودید دیگه

این مرتضی 99 درصدش تو زمین گیر کرده والا یعک آدمی که نگو
زیاد راجب بش فکر مثبت نکنید
نه بچه خوفیه شوخی کردم

morteza جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

عزیزان غیبت نکنید پشت سر پسر ساکتی و گلی مثل من.خب خودم که 19 خواهشا 20 رو به من نچسبونید مخصوص قربانی
5 امین جیگر
4 فکر کنم نظر من و سید یکی باشه
1 سعادت
2 خلیلی
17 ابوالفضل که همیشه به استادا تیکه میندازه میفته گردن من
14 و 15 رو تو کلاس کسی سراغ نداره؟؟؟؟؟؟؟؟
12 رو میشناسی سید؟؟؟؟
حال میکنی چه قشنگ به ترتیب گفتم

17 خیلی قیافش به محمد جابری میخوره لامصب حالت نیش وا کردنشو ببین
جرات داری 12 رو نام ببر ببینم نصفت میکنن یا نه
انگار سوختن من برا شما ها درس عبرت نشد تا خودتون نسوزید آدم بشو نیستید
امتحانش بی ضرره

morteza جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

من غلط بکنم تو درس عبرت نیستی کتاب عبرتی

ای خدا لعنتت بکنه

morteza جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

بلند بگو امین

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

مرتضی!!!!!!!!!
من اصلا بلد نیستم تیکه بندازم که بخوام بندازم گردنه تو

تو تیکه بلد نیستی
تو گفتی منم باور کردم

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

محمد بده دوست دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من خب با روحیاتم قهر و دعوا سازگار نیس مخصوصا با تو و مرتضی

الان که قهر نیستم باهات بخای آشتی کنی
فک کنم الان مرتضی بات قهره

[ بدون نام ] جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

16خانم براتی
8و9 خانم سمیعی ومحرابی
11 خانم کریمی

قرار بود -12-14-1511 رو نگیدا
ولی چون احتمالن خودتون از خانومها هستید من آپ میکنم
ضمنن گزینه 16 شامل اکثر خانوم ها میشه فک کنم حالا چرا همتون گیر دادید به خانوم براتی من نمیدونم و گزینه 8 و9 هم همینطور خانم سمیعی و محرابی اسمشون بد در رفته شایدم تقصیر منه گفتم زیاد حرف میزنن بازم عذر میخام

سعیدی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

1- سعادت
2- خلیلی
4- محرابی
5- حائری
6- امیدی
8- زمانی
9- روحانی
17- جابری
19- مرتضی
20- موسوی

ای ناقلا

محرابی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

یعنی من انقدر میخندم؟ چه کنیم دیگه کاریه که از دستمون بر میاد
لابد بغل دستیمم سمیعیه یه سره خوابه

دیگه خانم محرابی قرار نبود به اقوام ما چیز بگیا
کلن دیر اومدن و زیاد خوابیدن تو ما و اقوام پدریمون شایع هستش
الان منم اکثرن دیر میام سر کلاس ارثیه دیگه

I'm UNKNOWN جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

زرشک ...
یعنی ما هیچ عددی نداریم ؟!!!!!
هیچکدوم از این بچه ها که هنرمند نیستن که ؟!!!!!
آقا چه وضعشه ... ؟!!
منم یه عکس از خودم میخوام ...
در مورد 1 و 5 و 6 با نظرات نجفی موافقم .
بقیه رو هم درس حسابی نمیشناسم و اصن سر کلاس توجه نمی کنم ...

چی چی هنرمند
اصن داریم
اونم کی ؟
تو

تو رو هنوز ما به حساب نمیاریم
باید یه کم بگذره
آره دادا

[ بدون نام ] جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

سید جونیم این کلاسشون چرا تفکیک جنسیتی برا نشستن نداره
استغفرالله
بعدشم نظرم رو آپ کنیا
این 15 عین جواد تیم ملی میمونه فقط بدبخت عشقش رو پیدا نکرده باید یکیو براش پیدا کنیم
2 هم کپ مجتبیاس خداییش کچلم هس مثل روزای اول ترم یک میمونه
سرببببببببببببببببببببببببببباز!!!!!!!!!!!!!!
موشکو شلیک کن

فقط میگم خدا لعنتت کنه دو ساعت داشتم میخندیدم خیلی میخورن
آپ میکنم اما شورش رو در نیاریدا
من تازه سوختم حوصله سوختن دوباره رو ندارم

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

فک نکن
مرتضی با من قهر نیس

ایشالله همیشه آشتی باشید

mousavi جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

تو آمپاس موندم. صدر نشین هستم ولی به ندرت پیش میاد سوال بپرسم و جواب بدم.
حالا چرا انتخاب میشم موندم؟؟
احتمالا سر همین صدرنشینیه که در اذهان به عنوان یه مثبت(بچه مثبت) نقش بستیم

مگه صدر نشینی سید

سعیدی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ق.ظ

خندیدن که اشکال نداره خانم محرابی-خدارو شکر کن که همیشه می خندی-خندیدن 1 نعمته به غرآن......

بعله خندیدن خوبه
آدم بعضی مواقع میخاد بخنده اما هرچی تلاش میکنه نمیشه که نمیشه

morteza شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

صادق جان تو هنوز باید ی چند ترم خودتو معرفی کنی چون هنوز ناشناسی.بعدشم 4 تا خط خطی رو میگی هنر؟؟؟؟فکر کنم اون زیر میرا باید دنبال تو بگردیم احتمالا مثل کلاس تاریخ یکی صندلیتو کشیده جاری شدی روی زمین

یعنی واقعن اینطوری ضایعش کردید دمتون گرم

morteza شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ

جواد خدا بهت رحم کنه از فردا همه میخوان برات زن پیدا کنن خب کم قیافه عاشق هارو دربیار.
سید حسن میخوای جای تورو با جواد عوض کنیم تو بشی شماره 15(عاشق کلاس)؟

سید بزنمش این مرتضی رو نصفش کنم

mousavi شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ق.ظ

از لحاظ جای نشستن میگم سید جان

آهان گفتم والااااااااااا قیافت به این حرفا نمیخوره

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

۱-سعادت
۲-خلیلی
۳.فکر نکنم داشته باشیم
۴-بوووق
۵-سید حسن موسوی!!!!
۶-امیدی
۷-استغفرالله!
۱۷-خودم و جابری!
۲۰-قربانی!


5 الان کجاش به سید میخوره

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ

راستی یادم رفت اسم بزارم محمودی بودم

خوب شد گفتی
نه اینکه نظرت خیلی جنجالی بود
ترسیدم کشته بدیم سرش

REZAOMIDI4444 شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

1- جواد سعادت
3- جواد حاجی زاده
4- جواد سعادت مند
5- امین حائری

شماره 10 هم حکایت اون خانومی که تو کلاس ما رو انالیز می کنن


شماره های 16 تا 20 کپی ردیف اول دخترای کلاس خودمونن ولی تو پسرا هم

16- مرتضی نوری
17-محمد جابری
20- رضا محمودی

رضا خیلی بی ادبی اون خانم گف من با گوش آنالیز میکنم
این رضا هم باید بسوزه اینط.ری نمیشه

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

(شاید من خانوم نباشم ولی خانومارو دوس دارم)

من یادم نمیاد؛این جمله ازکدوم اندیشمنده؟

اندیشمندی به نام رضا امیدی

mousavi شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

مرتضی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رحم کنید خواهشا. همینجوریش هم حرف پشت سرمونه

نه سید یا نباید وارد وب میشدی یا دیگه شدی باید پاش وایسی
وب جای بروبچ مثبت نیس آره دادا

morteza شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

اقا رضا 16 که دختره عزیز دلم.سید منو میخوای بزنی از دلت میاد

خب تو هم خوب جزوه مینویسی خداییش
از خانومام بهتر
بعله
سید برا ما حرمت داره تا درمورد سید چیزی نگفتی احترامت سر جاشه

REZAOMIDI4444 شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

اخه برادر من کی با گوش انالیز می کنه؟ مگه میشه؟
بی ادب هم خودتی مگه چی گفتم
من برا چی بسوزم؟چه ربطی داره اصن؟

جوابتو خودشون دادن
من غلطت بکنم با این خانوم در بیفتم ماشالله دست به تیکه شون خوبه
به شما هم جمله معرفتون رو یاد آور شدن
به نظر من زودتر بگو غلط کردم خلاص

رضا محمودی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

سید جان تو که پیش موسوی نیستی من کنارشم و خبر دارم به همین خاطر 5 رو انتخاب کردم

من تو قلب سیدم
حالا تو نزدیکتری یا من

REZAOMIDI4444 یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

یه جمله تاریخی گفتم مگه بده؟؟!!؟؟
(یادش بخیر)

.
.
لطفا با نام و نشون نظر بزارید که لاقل ادم طرف صحبتشو بشناسه!!!!

بعله دیگه اصن من این جمله ت رو هر جا گفتم طرف با کله میخاست بره تو دیوار از خنده

I'm UNKNOWN دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

بمیری ازت دستت راحت شیم الهی

morteza دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

بابا صادق جمع کن دیگه همه جارو به گند کشیدی اه سعیدی وبو عوض کن همه جاش بو گرفت از بس صادق بالا آورد.به توصیم گوش نکرد بهش گفتم نخور بالا میاری

صادق گند کشیدی به وب
اینو ولش اصن روت شد اون سوالو تو صندلی داغ بپرسی واقعن برات متاسفم

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

بچه ها اون پرحرف ها رو شناسایی کردم ...
ساعت داخلی جراحی 2 دو نفر بقلم نشسته بودن یه سره داشتن صحبت میکردن ...
یعنی واقعا قدرت خارق العاده ای تو خسته نشدن داشتن ...
هیچی نمی نوشتن و فقط حرف میزدن ...

دقیق بگو

مجتبی.خ سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

هووووووی مسخره ها مگه من کچلم؟؟؟؟اون اولا از خدمت اومده بودم کچل بودم.مسخرشو در اوردید با این وبلاگتون


مگه نبودی

s.a.m سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ب.ظ

فقط امدم بگم مورد 14 و15 رو هم در کلاس داریم ,واقعا فقط چشماتونو باز کنید

بی برو شر را نکن

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام
به نظرتون اگه یه دختر از همکلاسیش خوشش بیاد چیکار کنه؟خواهشا جواب بدید برام مهمه


من در راستای دمکراسی آپ میکنم دیگه پاسخش به من ربطی نذاره

I'm UNKNOWN پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

خب باید خیلی صریح و محکم بره احساسش رو بیان کنه ...
این چیزیه که تو یه سری فیلم ها دیدم و از اون فیلم ها نتیجه گرفتم . فیلم هاش معمولا مجاز بودن ، نگران نباشید ...
آخرش هم معمولا بهم میرسن پس غصه نخور ...
این نظر رو هم در راستای "دموکراسی" آپ کن سید ...
جواب بنده خدا رو دادم آخه ...

باش فقط در راستای دمکراسی

javad پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

ینی واقعا توو کلاسمون وجود داره؟؟؟

morteza جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

سید علی حتما 15 تویی؟؟

سید تویی نکنه
نذا بچه ها دهانشون وا بشه سید

زمانی وروحانی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

1 سعادت
3 افشار
5 جابری
6 حاجی زاده
8و9 خودمون
16 وفایی
20 قربانی

خانوم زمانی یاد پستای قدیم چرا میکنید تو جدیدا نظر بدید لدفن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد