پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم


خواهشا جنجالیش نکنید که من اصلا حوصلشو ندارم
فقط بنویسید!!!!!!!!!

نظرات 25 + ارسال نظر
modest man جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

هوی ابولفضل این چه پستیه
تازه یه ذره اوضاع آروم شده
به نظر علاوه بر قشنگ ترین باحالترین اسم رو هم بگن
اسم خانم:قدم خیر و شمسی
اسم آقایون ابلفه و با قر
حالا خارج از شوخی
محیا(زندگی)-آتنا(فک کنم الهه عشق یونان بوده) -میترا(خورشید) و دوتا دیگم هست چون با اسم بچه های کلاس فک کنم مشترکه من غلط بکنم دیگه نام ببریم
اسم پسر هم محمد معین - داریوش-امیر علی

بی تربیت هوی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بی فرهنگ
من زیر پستم قید کردم حاشیه سازی نکنید!!!!!!!!!!!

morteza جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ

زهرا که اسم خاصیه برام-سمانه -نیلوفر - سوگند - باران - مهیا

بله خاص بودنش که واضحه و همه هم آگاه
مرتضی همه با هم از نظر تو قشنگ هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

اسمو ول کن اول به من بگید آذین به چه معنیه
تا بعد من تو خماری معنیش موندم

شاید خودشون بخوان بگن
منتظر باش ببین می فهمی یا نه

modest man جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

من این هوی رو از خودت یادت گرفتم
تا قبل از این که با تو بگردم این اصن توی دایره لغات ذهن من جا نداشت
بعدشم من که حاشیه سازی نکردم فقط گفتم اسمت باحاله
اینم از جواد سعادتمند یاد گرفتم خوب اون همش اینو بت میگه

تو قبل از این که بیایی دانشگاه اصن وجود خارجی فک کنم نداشتی آخه همه چیزاتو از بقیه ساد گرفتی
در ضمن منم از هوی هیچ موقع استفاده نکردم

modest man جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بعدشم فیلسوفی که نوشتی معنی آذین رو نمیدونی
تا حالا تو عروسیا این جمله که آذین ببندیم به گوشت نخورده
آذین به معنی زیور آرایش و زینت هستش دیگه
ولی به گمانم آذین اسم مشترک باشه و پسرام میذارن چون اگر اشتباه نکنم اسم یکی از فرمانده های ایرانی هم بوده
حالا نمیدونم انشالله توضیحات تکمیلی رو خود خانم حاصلی خدمتتون عرض میکنن
البته عذر میخام من پریدم وسطا

محمد شاید درست گفتی ولی اون آذینی که تو گفتی این شکلی نوشته میشه (آزین) نه با ذ آخه این طور که می گی از زینت اومده
همون بهتره که خودشون توضیح بده

mousavi جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

محسن -امیر حسین- طاها - آرمان - سینا

[ بدون نام ] جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

قشنگ ترین اسم های دختر فریبا وفرنیاصبا وسنا
قشنگ ترین اسم های پسراحامدوبهنیاودانیال

محرابی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ب.ظ

به نظر من امیر اسم قشنگیه. یه اقتدار خاصی درونش نهفتست(عجب عبارتی گفتما)

اینم نظریه ولی امیر تنها نمی ذارن معمولا امیر با یه چیزی هس

سعیدی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

اسم پسر:علی،سهراب
اسم دختر:فریبا،میترا

سلیقه ات خوبه ایول

modest man جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

ابولفضل املاتو چند میشدی تو مدرسه راستشو بگو؟
مگه اینکه تو آذین رو اونجور بنویسی(آزین) من منظورم همون آذین بود
مگه اسم عربی هستش که تو داری ریشه یابی میکنی
این یک اسم فارسی هستش
آره دادا
بازم خودشون بگن بهتره

حتما باید مستقیم بهت بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خفه شو بذار خودش توضیح بده
انگار تو ادب نمیشی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باز می خوای بسوزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید بی ادبی کردم
تو نفسمی محمد جون

modest man جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ب.ظ

ابولفضل من سندشم دارم استفاده کردیا توی چت روم
فردا میام بت اثبات میکنم برادر
منتظر باش

من همیشه منتظر تو هستم عزیزم
نترس فردا میایی از دلت در میارم
فدات جیگرم

modest man شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

خفه میشم
چون دیگه نمیخام بسوزم
ولی تو املات ضعیفه به من چه
تازه حوزه رو هم تو اون یکی پیامت نوشته بودی حوضه

من املام ضعیفه قبول ولی خواهشن تو ...
تا نسوزی دیگه

morteza شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ

ابوالفضل الکی جو نده خاص بودنش ی دلیل دیگه داره.

من چه جوی دادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط گفتم می دونم خاصه
خیلی بخوای پاپیچ بشی مجبور می شم توضیح بدم که به چه دلیل خاصه
تازه توضیح با عکس و مدرکمرتضی جونم

javad شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

پسرا:عرشیا،آرش،امیرعلی،جواد،نیما،ایمان،آتیلا و...
دخترا:نفس،نرگس،نگار،محیا،النا،آزیتا و ارمیا و...

morteza شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

تو هنوز اون عکس رو نگه داشتی عجب ادمی هستی تو

کدوم عکس مرتضی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

REZAOMIDI4444 شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

آتوسا

فک می کنم جالب باشه

جالبه رضا جون

Darya شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

اسم پسر > اسم خودم ==> مصطفی
اسم دختر > بازم اسم خودم ==> دریا

آخر شما مصطفی هستی یا دریا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

پسرا: پوِِِیا(اسم دوم خودمه)--غلام---عباس علی---!!!!!!

دخترا:نازنین..ستایش...

Darya یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.lifeboys-qom91.blogfa.com

مصطفی دریا

قبول
اصلا هر جور راحتی

I'm UNKNOWN دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ

یه موقع جونتو بالا نیاری عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

morteza دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

صادق جان چی شد گفتم بهت گ...و...ه نخور دیدی آخرش بالا آوردی.چرا آخه مواظب خودت نیستی عزیزم از این به بعد حواست باشه چی میخوری

کاملا باهات موافقم
این پسر از این که انتقالی گرفته اومده قم ذوق زده شده و الان از روی ذوق هر چی گیرش میاد می خوره و آخرش هم میشه همین که می بینی

modest man سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ق.ظ

ابولفضل و مرتضی زشته این حرفا چیه میزنید پاکش کن
راسی یه چیز از صادق فهمیدم فردا میخام سر کلاس نابودش کنم بدبختو

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ

داش تموم نشید ...

morteza سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

صادق جان سوء تفاهم نشه اون کلمه کلوچه بود نوشتما همون کلوچه ای که اونروز خوردی تاریخش گذشته بود.فقط خواستم ببینم متوجه میشی

ایران۹۸ چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

بابا یکم ادب رو رعایت کنید.بابا نظرات همه شده رو کم کنی و فحش و درگیری و کل کل.
والا....

والا به غرعان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد