پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

صندلی داغ 4

صندلی داغ 4 همراه با آقای رضا محمودی

بر و بچ بهش رحم نکنید و هرچی دوست دارید ازش بپرسید.



نظرات 20 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

شما انگار ادب نمی شید
نجفی رو عبرت قرار بدید و دست از این کارهاتو بکشید
این سری فک می کنم کار به کمیته انظباتی هم بکشه
انگار تا همه توبیخ نشید و جنگ و دعوا راه نیفته بی خیال نمیشید
بی چاره محمد اون هفته به خاطر صندلی داغ دپرس بود یه بار هم می خواست خودکشی بکنه من جلوشو گرفتم بهش گفتم حیفه تو با این هیکل خودکشی بکنی آخه لباسات اندازه هیچ کس نیست و خونوادت مجبورن بریزنشون دور اونوقت اسراف میشه بعد محمد هم که آدمه منطقی ای هس قبول کرد و منصرف شد
درس بگیرید یه کم از گذشتگانتون

خوب باشه حالا می شه ساکت بشی لطفا......

REZAOMIDI4444 شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

الان اغای سعیدی میتونید بگید دقیقن ما مجازیم تا چه حدودی سوال بپرسیم؟

شما هرچی دلتون می خواد بپرسید با اونش کار نداشته باشید.

modest man شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

ابولفضل تو سر تا پات یه وجبه به من چه
لباسامم میدادم به مرتضی به تو چه
بعدشم آقایون نشینید رو این صندلی خطرناکه
من که الان زغال شدم رف
نمیدونم این استاد این کلمه صندلی داغ رو امروز از کجا در آورد گف
یعنی یاد خاطرات تلخ گذشته افتادم بن کل ریختم بهم تا ده دقیقه بعدش اصن نمیفهمیدم چی میگفتم
محمودی جون بپیچون سوالا رو فقط
مثل من خر بازی در نیار برادر بخای همه سوالرو جواب بدی

نه اگه بخوای بپیچونی کلا صندلی داغ رو جمع کنیم....

abolfazl hosseini fard moghaddam شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

باشه هر جور راحتیت از من گفتن بود و از شما نشنیدن
ببینم آخرش به کجا می رسید

قرار نیست به جایی برسیم.صندلی داغ 1 سرگرمیه صرفا....

REZAOMIDI4444 شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ

هر چـــــــــــــــــــــــــــــــــی!!!!


مطمئنـــــــــــــــی؟؟؟؟

تو فقط بپرس باشه.......بقیش با من.....فقط ترین های ناجور نپرس..

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

جدی می گی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صرفا یه سرگرمیه؟؟؟؟؟؟؟وای نزن این حرفو از خنده مردم

وای ببخشید باعث مرگت شدم
بله که سرگرمیه پس فکر کردی چیه؟؟؟
نکنه فکر می کنی برای وزارت اطلاعات آمریکا کار می کنم.....

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ

آقایان من پانسمان سوختگی رو با دست مزد کم انجام میدم گفتم آگاه باشید نرید بیرون پول هنگفتی بدید

من خودم پانسمان سوختگی رو رایگان انجام می دم.....

رضا محمودی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

بچه ها من آمادگیش رو دارم خودتون هم میدونید که فرد با جنبه ایم
پس با خیال راحت سوالتون رو بپرسید

بابا با جنبه......

modest man یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ

منم آمادگیشو داشتم
ولی از این پیر سوخته بشنو
یعک جنبه ای حالیت بشه
که دیگه تا عمر داری رو صندلی داغ نشینی


اذیتش نکنید بچه ها الان فکر می کنه چه خبره.........

modest man یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بذا یه تریپ غم بردارم
ابولفضل جون پانسمان قلب سوخته چی بلدی
اگه بلدی محتاجم دادا

REZAOMIDI4444 یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ

راسی مگه قرار نبود از خانوما داوطلب بشه؟
دو تا پسر پشت سر هم!!!!

فعلا از خانوما کسی نیست.

I'm UNKNOWN دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

واقعا قرار بود از خانوما باشه ؟؟!!!!
مث اینکه خانوما گرخیدن ...
با این اوضاعی که تو صندلی قبلی بوده همشون فرار کردن ...
این کارا جرات میخواد ...
کسی که میترسه ازش سوال بپرسن پس از دیگران سوال نپرسه .

نه قرار نبود از خانوما باشه خوب هرکس که داوطلب باشه انتخابش می کنیم دیگه دختر و پسر نداره.... .

modest man دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

سعیدی جان برخی سوالا رو پاک کن
بچه ها مخصوصن آقایون عزیز ما در بین نویسنده هامون نویسنده خانم هم داریم لطفن رعایت کنید برادرا
این چه وضعشه گندشو دارید در میارید دیگه
سطح ادب رو تو سوالاتون رعایت کنید بعد بفرستید
اینم آپ کن سعیدی جان بذار بخونن

دوستان لطف کنید سوالات ناجور نپرسید لطفا

[ بدون نام ] دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

به نظرمن سوالایی که ازخانم روحانی کرده بودن خوب بودالبته ایشونم خیلی خوب به سوالاجواب داده بودن ومشکلی هم براشون پیش نیومد؛نه مثل آقای امیدی که به جای داغ شدن یخ زده بودوآقای نجفی که آبروشوبامحبوبیت تعویض کرد!
پس به این نتیجه میرسیم که خانومادرپاسخگویی تواناترندوفکرمیکنم اگه به یکی ازخانمهای باجنبه پیشنهادداده بشه قبول کنن!

modest man دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

اینقد بمن تیکه ننداز حاچخانوم
الان اینقد محبوب شدم که دیگه روم نمیشه سلام کنم
خب شما به عنوان یه خانم باجنبه سری بعد داوطلب بشو تا دریابی این صندلی چیه
ولی من به غیر از شما به هیچ یک از خواهران عزیز این صندلی رو پیشنهاد نمیکنم
وقتی من به این پوست کلفتی سوختم دیگه خدا به داد بقیه برسه

morteza دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ

اغا اعتراف میکنم یکیش کار من بود عذرخواهی هم میکنم البته تقصیر خود مجمودی بود خدا لعنتش کنه از راه به درم کرد

عزیزمن شما سوالی بپرس که بشه تو وب آپ کرد.
اما من از محمودی پرسیدم سوالتو جواب داد بله....

modest man سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

خطاب به خانومی که بدون اسم پیغامی در گذشته گذاشتند
با عرض سلام ، ارادت و خسته نباشید
فقط بدونید من الان که فهمیدم که کی هستید میخام با سر برم تو شیشه مانیتور
من اون کتاب 600 صفحه ای روانشناسی که خوندم باید بیارم بکوبم تو سر خودم سر کلاس که هنوز هیچی از پیچیدگی خانوما نمیدونم
ولی بدونید اگه میدونستم که شما هستید من غلط میکردم پاسخ بدم و جسارت کنم به محضرتون
یه اطلاعاتی میدم که بدونید شناختم
ویندوزتون اکس پی هستش با اکسپلوره هم وارد میشید
یا بی اسم نظر میدید یا با یه اسم مستعار
اگه اشتباه نکنم از طریق مخابرات هم وارد میشید
آنتی فیل:فری گیته
به شعر علاقه دارید خصوصن شعر نو
و....
ضمنن نظرتون راجب به وب جدیدم چیه
پیراشکیام خوب شده بود
راسی دختر برادرم چی به من برده بود یا نه
ضمنن بدونید نامتون پیش ما محفوظه مطمئن باشید سر ما بره نام شما از دهانمون خارج نمیشه
هرچند شما در مورد من بد فکر میکنید اما اونقدام بچه بدی نیستم
بازم بابت اون قضیه متاسفم قصد جسارت به هیچیک از دوستان نداشتم
بازم عذر میخام
حالا بچه های عقب هم با هوشن یا نه
یعنی مثل شرلوک هولمز تکه های پازل رو پیش هم قرار دادم تا موفق به کشف این راز بزرگ شدم
ضمنن دوستان نظراتون رو برا خودتون نگه دارید و لطفن پیش بینی نفرمایید

بابا شرلوک هولمز
پیاده شو با هم سوار شیم.....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

آخی یعنی اینقدرذهنتومشغول کرده بودم؛ببخشید!!!

آره بابا امروز 100 بار به من می گفت بالاخره فهمیدم کی بود.

modest man سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

درس بود حالا اطلاعات یا نه
آره وجدانن خیلی حس فضولیم گل کرده بود
ولی هنوز من تو حالت هنگم که شما بودید
الان اجازه میفرمایید با کله برم تو شیشه مانیتور
البته بازم میگما نام شما محفوظه

مگه مانیتورت شیشه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

morteza پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:00 ب.ظ

پس کو این صندلی داخ

به جان خودم خیلی سرم شلوغ بود تازه الان وقت کردم بیام اینترنت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد