پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

فقط بگو کدوم؟

خانوما بگند؟

آقایون بگید؟

اینم دوتایی بگید؟

نظرات 35 + ارسال نظر
morteza یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

در مورد آقایون من عاشق شماره 6 هستم
در مورد خانم ها 2 -4 - 5 شماره 8 هم که ... سید بگم؟؟؟حیف که حرف منشوری آپ نمیشه
در مورد بچه ها 2 و 5

8 چی نه تو رو خدا نمیخاد بگی

ایران98 یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

برا خانما2و6
برا اون دوتاییه هم فقط1

محمد شماره 2 بچه ها رو ببین خداییش
اصن استایل وایسودنو ببین خودش یه دنیاس

modest man یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بذا خودمم بگم
1 و 4 ولی کل ردیف بالا خوبن
تو بچه هام فقط 2 و کمی هم 5

سعیدی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

خانم ها:5 و 6
بچه ها:2

امین حائری یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

تیپ و حجاب خانمم دوس دارم 1یا2 باشه
بچمم براش تریپ 2یا4 میخرم
خودمم فقط از 6 خوشم میاد
درضمن قصد ازدواجم ندارم
خواهشا الکی پیشنهاد ندید
شوخی کردم بچه ها
امیدوارم همتون خوشبخت بشید

چه عجب سرزدی
تیپ شیشی که گذاشته بودی تو فیست منو کشته بود
شما قصد ازدواج نداری امین جان
مطمئنی
خوبه یه دختر با خانوادش از دستت راحت میشن
شوخی کردم از خداشونم باشه

محرابی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

تو هر دو گروه شماره ی 5و6 رو من میپسندم. خیلی شیک و سادست.
تو بچه هام که همشون عشقن

اوهوم
ولی با اینکه سادس تو قم خانوما از تیپ 3 به بالا مجاز نیستن دیگه با اینکه از لحاظ اسلامی تیپ 4 و 5 هم کامل حساب میشن

محرابی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

البته تو قم که خیلی وقتا 8و3 رو با هم ترکیب میکنن
چرا تو گزینه هاتون نیست خب؟

اونکه دیگه چی زیر چادر عربی میپوشن که خب به ما ربط نداره
ولی هست شدیدن هم شایع هست
تو قم اکثرن مردم با ریا کاری بزرگ شدن و اون چیزی رو که در واقعیتشون هس سعی در کتمانش دارن
این گزینه ترکیبی 8و3 رو گفتید یاد دیروز افتادم
رفته بودیم پیش خانم صمدی شروع کرد به در دل میگفت این پسرا شلوار پاره میپوشن میان سر کلاس این دخترام که نگو شال گل من گلی سر میکنن و من روم نمیشه اینو بگم سااااپورت میپوشن میان تو دانشگاه آدم میمونه چی بشون بگه زمان ما.....(ادامه نقل قول)
بعدش از اونجام که من همیشه یاد گرفتم حرفامو بزنم گفتم خانم صمدی الان شما شیخ های حوزه رو ببین سی سال پیش همشون از دم کله هاشونو میتراشیدن و موهاشون خیلی کوتاه بود اما الان 90 درصدشون فکل میذارن و موهاشون از زیر عمامشون بیرونه
حالا وقتی حوزوی های ما اینجور شدن میخای جامعه اینجوری نشه

REZAOMIDI4444 یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

اخه اینم شد نظرسنجی برادر من؟
.
.
الان مگه شماره 1 تو اقایون تیپ هس که من بگم؟
.
.راسی چرا تو موردای 7 و 8 خانوما، چهره ها نامشخصه ولی تو بقیشون معلومه؟
.
.
نظر بنده
اقایون 7 و خانوما 6

شما میخای نظر نده برادر من
الان اینقد پسرا به من اسمس دادن که اگه ما دختر بودیم تیپ یک رو انتخاب میکردیم که حد نداره
ببینم تو نکنه نگا میکنی کدوم خشگل ترن انتخاب میکنی
نوع پوششو میگم برادر

سعیدی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

آره نجفی جان دیدی چه دیسکاشنی با خانم صمدی داشتیم... البته من با بیشتر نظراتش موافق بودم.
می گفت دختره تو کارآموزی بیمارستان شال قرمز گل گلی میندازه.

بعله دیگه عجب دیسکاشنی بود
شال قرمز گل گلی

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

نظرسنجی دوم (2و 3)
نظرسنجی سوم (هیچ کدوم)

بی ادب
هیچکدوم

[ بدون نام ] دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ

این امل بازیا چیه در میارید به روز باشید
مردونه 8 و9و10
زنونه 7 و 8
بچه هم 6

بعله
شما به روز باش تا روزات بگذره

javad دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ

بستگی به جا و مکانش داره به خصوص در مورده دخترا
در مورده مردا 6و8
در مورده زنا اگه قم باشه 6 اگه شهر خودمون تبریز باشه 7
در مورده بچه هام 5 و 4

بابا مدرن

سعیدی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

چرا چرت و پرت می گی جواد؟؟؟؟؟
تیپ 7 برا شهر ما نیست گفته باشم.......
تو شهرما تبریز تیپ 5 و 6 نرماله.....

آخ جون دعوا بزنش نصفش کن
شاید جواد بالاشهر تبریز میشینه

REZAOMIDI4444 دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

اغا یه سوال
لدفن نقش شال رو تو شماره ۷ توضیح بدین؟

نقشش رو نمیدونم واقعن تو هم فهمیدی به ما توضیح بده بچه محل های جواد حاجی زاده هستن دیگه
وایسو از جواد بپرسم علتشو

I'm UNKNOWN دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ


چرا تیپ های -1 رو نذاشتی . من خودم طرفدارشونم ...
فقط تیپ 3 مردا به خاطر چفیش ... جانم ...

برو بسیجی

سعیدی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

نه بابا تو کل تبریز تیپ های 1 تا 6 رو داریم.
اگه هم تیپ 7 و 8 دیده بشه مطمئنا مسافرن و تبریزی نیستن.

ولی منم تو تبریز دیدم تازه ترکی هم حرف میزد
اما شاید از هم شهری های مرتضی بودن اومدن تبریز
شوخیدم کلن آذری ها رو حجاب حساسن اینو قبول دارم

morteza دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

اغا در مورد همدان چی گفتی؟؟؟؟
شوخی کردم تو شهر ما همه مدل هست از 1 تا 8.
آقای ناشاس یعنی اگه شماره 10 پسرا ی چفیه بندازه باهاش مشکلی نداری؟؟؟؟

در مورد کورنگ شما که نگفتم
همدانو گفتم
همدان همه مدلی نداره برادر الکی نگو

javad دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ

سعیدی الان واقعا تیپ 5 و 6 تو تبریز مده؟؟؟چندساله نرفتی تبریز؟منظورم از تبریز خوده تبریزه هااا
تو اگه ولیعصر و زعفرانیه و شاه جولیو و چهار راه شهنازو بازار و ... رو بری 7 رو هم میبینی.
البته نمیگم مدل 1 و 2 شو نداره داره ولی اکثرا 6 یا 7 هستن
تازشم چی میشه مگه مدله 7 و 8 رو داشته باشن چرا انکار میکنی؟؟؟اگه ی شهری مدله 7 یا 8 رو داشته باشه نشون میده پسرای اون شهر با جنبه هستن حالا اگه یکی تیپه شماره ی 7 رو بزنه پسراش وای وای وای
کلا حجاب ی چیزه شخصی ای هستش و هرکسی هر جور دوس داشته باشه میاد بیرون تبریزی ها هم چون در انتخاب وضع حجابشون آزاد هستن اونطوری که دوس داشته باشن میان بیرون مشکلی هم نداره

بابا با جنبه ها
بیایید تو فیس وفسو بتون نشون بدم میفهمید چجوری باید بگردید و کلاس چیه
ضمنن حجاب تا یه حدیش شخصیه برادر نه همش

سعیدی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

عزیز من،بنده تو همین تابستون 2 بار رفتم تبریز.تو همون ولیعصر و زعفرانیه والا بیشتر دختراش مدل 6 بودن تا 7-
عزیز دل تبریز 1 شهریه که مسافر زیاد داره باید به اون هم توجه کرد.

من دخالتی نمیکنم
آخ جون فردا دعوا داریم

morteza دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

سید الکی نگفتم همه مدل داره از اون با حجابش بگیر تا اون ... .این کامنت جواد منو کشته (پسرای با جنبه )عاشق این تیپ حرف زدن جوادم.سید گردوخاک کنیم؟؟؟؟؟

تو طوفانی دادا
شروع کن

morteza دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

حواسم نبود سید گفتی کورنگ(البته اسم درستش کبودرآهنگ)صبر کن من فردا قربانی رو ببینم به شهر ما توهین شده
یک شهر باحالیه توصیه میکنم ی سر بری حتما به فیض کامل میرسی.فکر کنم این تابستون ازش رد شده باشید؟؟؟

من هر تابستون کورنگ و شیرین سو هستم برادر خخخخخ
ضمنن تالابتون هم گند برداشته از بس ماهیاش مردن
بیا تو فیس وفس رو بت نشون بدی تا بفهمی شیرین سو چی داره وفس چی داره

ali دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

تو تیپ هایی که آقایون قراره انتخاب کنن
خودم به شخصه تیپ 6 رو می پسندم

javad سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ

سعیدی تا الان میگفتی اصن وجود نداره الان میگی نسبت به شیش کمتره؟؟؟خب منم گفتم که وجود داره نگفتم که همشون اینژورین
در ضمن اگه سوالو خوب بخونی میفهمی که نظره فردو پرسیده من واسه قموگفتم 6حالا مگه دختراش این طرزه پوشش رو دارند؟؟؟
مرتضی بابا تو چرا ترسناک شدی جیزی نگفتم که میخوای گردوخاک کنی خب باجنبه ترن دیگه حالا انصافا دختر شماره ی8بیاد دانشگاهمون ....بی خیال
سید تو میگی حجاب تا ی حدودی آزاده میشه دقیقا بگی تاچ حدودی آزاده؟
سید من میتونم حجابو واسه خودم داشت باشم ولی نمیتونم حجاب رو به کسی تحمیل کنم
بازم ببخشید کامنتم طولانی شد

تا حدودی که با اندیشه های غالب دیگران در تعارض نباشه

یه تبریزی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ

چرا چرت میگی آقا جواد کجای تبریز همچین تیپی پیدا میشه

ماشالله
ولی شاید بچه ها دیدن خوب

s.a.m سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ق.ظ

girls number 20 just .....woooooooow

برادر جان درس بحرف دوتا غلط داری

javad سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ق.ظ

اگه من چرت میگم بیاید با هم بریم ی سفر تبریز ببینیم کی چرت میگه

باشه بریم

morteza سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

جواد جان نترس بابا شوخی کردم دادا

javad سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ


گردو خاکو وگوی

star1992 پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام اقا محمد..خوبین ؟؟ وبلاگتون فیلتر شد!!!چرا؟؟به نظرم خانما 2و4 ....
اقایون 6 ....تو این بچه ها این دومیه خیلی باحاله..
درضمن خانمای کبودر اهنگ بیشتر تو تیپ 2تا 6 هستن..
همدانم همه مدل داره ولی من این شماره 8 رو کم دیدم اونم تو بعضی مناطقش...
یه خوبی خانم های همدان اینه که اگه چادری هستن با حجاب کاملا ،مث قم ترکیبی نیستن...

ممنون متشکر
خودم هنوز تو جواب فیلت شدنم موندم والا؟؟؟؟؟؟؟
بعه چقد همدانی زیاد داریم
منم با این که همدانی نیستم اما سالی دو سه مرتبه به همدان و کبودر آهنگ سر میزنم اگه باهوش باشی میفهمی چرا؟؟؟؟؟
من شماره 8 تو همدان ندیدم مگه اینکه تو گنجنامه پیدا بشه که اونام مسافرن صددرصد
کبودر آهنگی هام معمولن چادری هستن و تیپ 6 هم اونجا کمیابه

morteza جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

سید از این به بعد حواستو جمع کنا میبینی همدانی چقد زیاده یهو دیدی دسته جمعی ریختیم سرت
خب معلومه شهر به این قشنگی و با صفایی حتما باید سر بزنی تازه کم هم میری.

تو که کورنگی، همدانی نیستی که
بریم تالاب با بروبچ
غار علیصدر هم نزدیکه

star1992 جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ

من همدانی نیستم دانشجو اونجام.....شمام خواهرتون همدان ساکن بودن دیگه؟احتمالا میرین بهشون سر بزنین!!

بعله بعله تازه موضوع رو دریافتم درست میفرمایید

star1992 جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

وضعیت کار اموزیاتون چطوره؟؟شاید من برای کاراموزی عرصه،مهمان شم قم؟؟
البته خواستم زودتر بیام ولی بهم انتقالی ندادن!!!

انتقالی ندادن
اینترم دوتا پسر انتقالی گرفتن به قم
این ترم هم یه درخواست بده شاید قبول کنن
اگه اشتباه نکنم شما فرموده بودید ورودی بهمن هستید فک کنم چون پرستاری های قم همشون ورودی مهر هستن یه مقدار به مشکل بربخورید برای کارآموزیتون
قم دانشگاهش از لحاظ سخت افزاری شاید امکاناتش کمتر باشه ولی از نظر علمی وعملی دانشجوها و اساتیدش در سطح واقعن بالایی هستند خصوصن دانشجوهاش
راسی وبو به loveandfaith.blogsky تغییر دادم هنوز تاحدودی کمابیش قلم میزنم
اگه خاستی سر بزن
راسی چرا اینقد تغییر آی پی میدی مگه چند نوع اتصال داری

morteza جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

درسته کورنگی ام ولی به زور سالی ی بار برم اونجا اکثر مواقع تو خود همدان هستیم میخوای آدرسم بدم شهرک فرهنگیان بقیشم بعدا بت میگم.

بابا مگه کورنگ چشه که بری همدان بشینی

star1992 جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

دقیقا مشکل من سر همین نیمسال هستش..من اگه میومدم باید واحدام رو بین ترمای 4و 5 و 6 میگرفتم و فیزیوپات رو هم یه شهر دیگه...بهم این اطمینان رو دادن که عرصه رو مهمان میگیرن..تا خدا چی بخواهد... تغییر ای پی ؟؟مهم اصل اتصاله که صورت می پذیره..
چشم سر میزنیم...
ممنون از راهنماییتون موفق باشین.
این اقای محمودی شما احیانا انتقالی نگرفته؟؟یکی از اقایون کلاس ما ب همین نام ترم دوم انتقالی گرفت وبرفت، منتها نفهمیدیم کجا؟؟

آخ آخ خدا به دادت برسه اگه بخای با 90 های ما همکلاس بشی
خواهش میکنم انجام وظیفه بود
نه بابا این محمودی مارو هیچ جا راش نمیدن

f دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ق.ظ

اقایون 7.6
خانوما6
بچه ها2.4

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد