پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

شیکترین 6

خب بعد از تجارب ناموفق قبلی اینبار هم با پررویی تمام سراغ سری بعد شیکترین میرم

امیدوارم این سری دیگه مورد پسندتون واقع بشه

راسی اگه سری بعد رو هم شما پیشنهاد بدید که چی بذارم خوشحال میشم

حالا بریم به ادامه مطلب ببینیم این سری چی آوردم

آهان راسی این سری کیف آوردم ببینید برید ببینید بلکه مستفیذ شید

ضمنن نظر یادتون نره ها


  الف-زنانه  (دیگه برا خانوما از گذاشتن کوله و کیف های دانشگاهی خودداری کردم و سری کیف هایی رو گذاشتم که گمان دارم باب میلشون باشه) 

1-

2-

3-

4-

5-

6-

7-

8-

9-این پیشنهاد من هست به شما دوستان این نوع الان خیلی رو بورسه

10-

11-

12-

13-

14-

15-


مردانه

16-

17-

18-اینم که مدل کیف خودمه ام نصفشه قفلش که یکیه کلن

19-

20-

21-

22-


زنانه( دستی کوچک و کیف پول)

23-

24-

25-

26-

27-

28-

29-

30-

کیف پول مردانه

31-

32-

33-

34-

35-

36-

37-

38-


خب ممنون که با من همراه بودید بازم نظر یادتون نره

چون اگه ببینید و خوشتون بیاد و نظر ندید در مرام ما منشوری میشید

من موندم اگه من میرفتم کی میخاست یه مطلب بزنه که مورد پسند خانومام باشه 

شوخی کردم کلن زیاد مزخرف میگم

ضمنن بی زحمت از 1تا 20 به سلیقم یه نمره بدید ببینم نیاز به اصلاح سلیقم برا سری های بعد دارم یا نه

ضمنن اگه موضوع سری بعد رو هم پیشنهاد بدید خوشحال میشم

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

شماره های۴-۹-۱۱-۱۶خیلی قشنگ بودن!سلیقتم صفره چون منوشناختی.حالاچه جوری شناختی آقای کاراگاه؟ازمشخصاتی که داده بودی سه تاغلط بودبعدشم بایدبگم که خیلی لوسی.بی زحمت اسم اون کتاب روانشناسی ۶۰۰صفحه ای روبگو میخوام بخونم ببینم چی نوشته.

بهلهههههههههههههه
پس کیفای پولا چی نکنه شما هم مثل ما پول ندارید از اون کیفا استفاده نمیکنید
اگر ندیدید یه نگاه دیگه بندازید ولی با توجه به مایه رنگ آمیزیهایی که شما میپسندید فک کنم 27 خوب باشه
خدا هم شما خانوما رو نمیشناسه چه برسه به من
الان توضیح بدم بقیه هم در میابن
من تا الان بالغ بر 30 40 هزار تومن پیشنهاد داشتم اسم شما رو لو بدم اما لو ندادم
فک کنم دوتاشو حدودی گفتم
یکی از منابع ارشد روانشناسی هستش که حدود7 یا 8 شاخه روانشناسی رو شامل میشه از عمومی گرفته تا رشد و....
الان اون کتاب رو به شما معرفی کنم با خصوصیاتی که از شما سراغ داریم دیگه فک نکنم یه برگ از اون کتابم بمونه که من بدبخت بخام بگم

سعیدی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

کوله ی شماره 17 البته بدون اون عکس جمجمه.
آخه از این جنگولک بازی ها خوشم نمیاد.

مده جنگولک نیس

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ


یعنی خیلی لوس بود . سید دوباره رفتی سراغ این خاله زنک بازیا ؟؟!!
اگه پست مسخره دخترونه میخوای بذاری ، تو تیترش بنویس "مخصوص خانم ها " ...
اه اه اه ، یه پست خیلی مسخره رو تا تهش دنبال کردم . حیف وقتی که گذاشتم ...
تو هم با این پستات ، موندم تو پسری ؟؟!!!

به مرتضی و ابولفضل میگم حالتو بگیرنا دوباره
ضمنن من
در بتکده رهبانم و در صومعه زاهد گه معتکف غیبم و گه ساکن مسجد
تازه من خیلی چیزای دیگم سر در میارم که تو سر در نمیاری
مثل آشپزی خیاطی گیپور بافی آرایش گری ملیله و منجوق ، بافت،گلدوزی نگار گری، قالی بافی و.....
شوخی کردم از اینا که گفتم فقط سه تاشو بلدم یکی آشپزی که تا حدودی بلدم و دوتا دیگشم تو حدس بزن چیه

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

آقای نجفی مطمئنی درست حدس زدی؟چون من اصلااز اون رنگ استفاده نمیکنم؛خیالم راحت شدخداخیرت بده!

مطمئنید ولی شواهد اینو نشون میده
الان از 4 انتخاب شما 3 تاش رنگهای قهوه ای و شتری بوده
ولی به روانشناسی رنگها ایمان داشته باشید
بعدشم شما از دو دستگاه مختلف یا دو درگاه و یا پورت مختلف مگه برای اتصال استفاده نمیکنید
من بدون پشتوانه حرف نمیزنم مطمئن باشید

REZAOMIDI4444 شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ



با نوشناس موفقم

ببخشید دیگه باید طرفدار حق بود

جفتتون شات آپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد