پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

گلستان غدیر

نازنینا

گوش کن 

اینک سخن ها گویمت

از خدایی آسمانی بر به دنیا گویمت

گویمت از مرد عاشق در کنار خارها

از امیر مستمند و آشنای کوخ ها

گویمت از عشق او بر مهربان پروانه اش

از دو ماه بی پناه ساکن می خانه اش

گویمت از مردی اش بر مرد پست 

از صفای عشق او بر پیر مست

گویمت ای نازنینم من هزاران داستان

نی نباشد آن فسانه بلکه باشد راستان

پس بیاندیش و نظر کن بر خدای مست من

آن امیر مهربان و فارس الاحلام من

اینکت گویم ز فردایی قریب

از خدای آشنا و مردمان نا نجیب

گویمت از دست حق بر دست دین

گویمت از یار ختم المرسلین

گویمت از مرد عاشق بر گلستان غدیر

وز فراموشی و عصیان هزاران یار پیر


نازنینا:شما دوستان گلم هستید    کوخ:خرابه     مهربان پروانه:حضرت فاطمه   دوماه بی پناه:حسنین

مرد پست:عمر بن عبدود   پیر مست:حضرت محمد    فارس الاحلام:سوار رویاها  یار پیر:برخی از صحابه


با اینکه خیلی کار سرم ریخته بود اما دلم نیومد برای پدرم که به هیچ عنوان لیاقت فرزندیشو نداشتم شعری نگم این وسطا یه نیم ساعتی وقت گیر آوردم و شعر بالا رو گفتم امیدوارم بپسندید و پدرمون هم این تحفه رو قبول کنه


ضمنن عیدتون مبارک باشه و سادات مقرب عزیزمون هم از پدرمون بخان که این فرزند خطاکارشو هم رها نکنه و مارو هم در گوشه ای از یاد هاتون با خدا قرار بدید


اگه شعر رو پسندید یا نپسندید به افتخار مولامون علی یک یا علی رو در کامنت بذارید و بفرستید


نظرات 3 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

یا علی مددی مولا ...
احسنت سید . انشاالله خدا قبول کنه ازت ...
خیلی خوب بود .
آفرین ...

یا علی

morteza پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ق.ظ

یا علی مدد

علی یارت
الان نیم ساعت به 12 شبه با اینکه دارم از خستگی ولو میشم اما اومدم نظر شما دوستان گلم رو تایید کنم

Darya جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.lifeboys-qom91.blogfa.com

یا علی
Ya Ali
アリ
알리
อาลี
அலி
עלי
Али
ఆలీ

شکراً یا اخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد