پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

وصف پسران

دوتا شعر گفتم به صورت طنز در باب کلاس بخونید و لذت ببرید


پسرهای کلاس از دیدگاه یکی از خانومای کلاس (شاید شوخی باشه)


تبصره:من اومدم شخصیت خودمو جای یکی از خانومای کلاس قرار دادم و از زبانش شعر گفتم والا من به هیچ عنوان شخصیت شما بزرگواران رو به این صورت نمیدونم که شما بخواهید در مورد برادراتون اینجور برداشت کنید خصوصن برخی از دوستان که درجه اردات شخصیت و بزرگواریشون در دستگاه سنجش ما شماره بالایی رو به خودش گرفته، من اصن توقع نداشتم اینجور برداشت کنن که من اون عزیزان رو خطاب قرار دادم و بدونید معرفت شما دوستان بر ما اثبات شده و بنده غلط بکنم در مورد شما دوستان به این طرز ناصحیح برداشتی رو داشته باشم


بباشم بر کلاسی بس فضایی

درونش مردکان بی حیایی

پسرهایی بسان اسب آبی

که باشن حرفه ای در چش چرانی

ندارند ذره ای از عشق و مستی

فقط هستند به راه خود پرستی

همه لوس،خروس و بس عبوس اند

به سان استرانی بی فلوس اند

همه عیاش و علاف و خمارند

به سان مردکانی می گسارند

همه گیج،هویج و استر هستند 

به راه درس و پاسخ ، چون خر هستند


حالا دخترای کلاس در دیگاه ای بین خودشون(فک نکنم جدی باشه)


دخترانیم و همه

ماه جمالیم  

بله

عاشقانیم و همه

ویس نشانیم

بله

سالکانیم و همه

شیخ کمالیم 

بله

عالمانیم وهمه

نور فشانیم

بله

سوسولانیم و همه

تریپ فلانیم 

بله

وز بر نمره درس مدرسه

ما همه

بیست تمامیم 

بللللللللللللللللللللللللللللله


ضمنن ترسیدم با توجه به مسائل قبل وصف خانوما رو از دیدگاه پسران برم 

خانوما اگه اجازه میدید برم وصفتون رو عدد 1 رو برام کامنت کنید اگر نه 2

البته به این شدتی که پسرا رو کوبیدم نمیرما با ملایمت و لطافت انتقاد میکنم

اگرم برسم از هفته بعد وصف یکی از دوستان رو به صورت شعر درمیارم البته هرکدوم که مایل باشن



حالا اینا رو ولش به نظرتون اصن من دیگه بیام سر کلاس یا نه با این وضعیت

دیگه فک کنم بین پسرام جایگاهی نداشته باشم با این مزخرافاتی که گفتم

من همین جا از همتون بای بای میکنم


نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ

حالاآقای نجفی من تیکه میندازم یاشما؟منظورتون ازیکی ازدخترای کلاس دقیقاکی بود؟واقعافکرکردی من اینقدربدبختم که بخوام دیدگاهی نسبت به برادرام داشته باشم؟خیلی ناراحت شدم وفکرمیکنم دیگه مساوی شدیم.

نه به قرآن من اصن راجب به شما نگفتم خدا وکیلی
من شخصیت شما رو کاملن بالاتر از این حرفا میدونم وجدانن
اگرم گفتم یک نفر مصداقم شما نبودید وجدانن اصن من به این موضوع فکر نمیکردم که شما نسبت به خودتون برداشت کنید این موضوع رو و ناراحت بشید
اگه شما هم اونجا اومدید به اون صورت در قبل صحبت کردید من خدا رو شاهد میگیرم اصن نسبت به شما برداشت بدی نکردم و میدونستم شما نیتتون خیره و دارید از من دفاع میکنید
و واقعن از شما قدردانی میکنم و باور کنید اصن من از هیچیک از تیکه های که شما زدید ناراحت نشدم چون یقین دارم و میدونم از شوخ طبعیتون بوده
و به هیچ عنوان اصن ناراحت نشدم که حالا بخام در پس جبرانش بر بیام
من عادت ندارم وقتی از دست کسی ناراحت میشم پشت سرش حرف بزنم من اصن از دست شمای عزیز ناراحت نشدم به قرآن که اگر بودم مثل همون قضیه جد بتون میگفتم
حالا الان میخام یه تیکه بندازم شما مگه به من نمیگفتی لوس حالا که خودتم مثل من شدیا
من همه رو صادقانه خدمتتون گفتم ولی اگر هنوز حرفم رو باور نمیکنی و از دستم ناراحت باشی اونوخت منم ناراحت میشما
پس صمیمانه و با اعتقاد کاملم بدون هیچ ریابازی و دروغ میگم بازم ازتون عذر میخام و ببخشید منو

morteza جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

سید دمت گرم قشنگ بود مخصوصا اون اسب آبی.جان من بیخیال از خانوما نگی بهتره واقعا دیگه این سری کار به جای باریک میکشه.من خودم داوطلبم ی شعر در وصف من بگو

تو وصفت زیاده باید کلیه قوای شاعریمو به کار بگیرم خسته میشم
ضمنن من غلط بکنم دیگه از خانوما شعر بگم

morteza شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ

سید بیا ی کودتا بر علیه مدیر وب راه بندازیم فعالیتش کم شده.تو رو میکنیم جانشینش شال سبز هم که داری میشه (انقلاب سبز)اگه پایه ای فردا با هم ی جلسه برگزار کنیم ابوالفضل هم نقش شعبون بی مخ رو داشته باشه

موافقم
سعیدی جون این تختا وفا نداره عزیز من

I'm UNKNOWN شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ

مرتیکه عوضی منشوری (؟!)
یعنی چی این حرفایی که نوشتی . بی تربیت ...
ولی از آهنگ شعر دختراش خوشم اومد . اصن فیت اینه که بخوای تو جمع با هم دیگه بخونیش . خوبه ...
بابا نجفی تو چه ساده ای ، این دختره داره مسخرت میکنه . سر کارت میذاره ...
اه اه اه ، تو دیگه چقدر سوسولی چند تا غلط کردم دیگه هم میذاشتی روش به نظرم کم بود ، یه وقتی ممکنه بهشون بر بخوره ها ...
برو بینیم بابا ...
ببینم میتونی یه شعر خوجل برام بنویسی یا نه ؟!!
البته شک دارم در اون حد باشی که بتونی برای شخصیت بزرگی مث من بنویسی ولی سعیت رو بکن ...
راستی دیگه هم سر کلاس نیا . بی تربیت ...


اتفاقن شعرو به یاد بچگی ها گفتم این معاونهای پرورشی میومدن یه چیز میگفتن همه بچه ها با هم میگفتن بللللللللله
این خانوم شخصیتشون از این حرفا به دوره فقط سوء برداشت کرده بودن
شعر باسه تو هم میگم عزیزم منتظر باش جیگره اما این هفته کاندیدا زیاد بوده باید یه ذره روتون فکر کنم
فقط شخصیتت رو یعک جوری به لجن بکشم حال کنی فقط کافیه از اطلاعاتی که ازت دارم کمیشو بگم

modest man شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

راسی خیلی نامردید بچه ها
من امروز تیپ کاملن آبی زدم حتی کفشم آبی بود
اومدم تو سالن این ابولفضل ملعون منو دیده میگه اینا ها اسب آبی اومد همه تریپشم آبیه
بی وجدانا از شعر خودم بر علیه خودم استفاده میکنن




حالا حال تک تکتون رو میگیرم

morteza شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

تا تو باشی دیگه مارو نفروشی جیگر

حالا صبر کنید حال همتونو به تک تک میگیرم

REZAOMIDI4444 یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ


این برای شعرت بود قابل شما رو نداشت

ببین با من در نیفتا
از شما که خوب تعریف کردم آغای امیدی

REZAOMIDI4444 یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

ادم فروشی هم والا حدی داره
.
.
.
.

morteza دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:00 ب.ظ

من موندم این رضا چرا بهش بر خورده نجفی راس میگه من توهینی ندیدم بهش

زمانی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ

آقای نجفی هرنظری میخواید بدیدراجبه بچه هامختاریدامابادلیل،باتوجه به حرفاتون توصندلی داغ خودتون من موندم شماازکجامیگیدمن ازدواج کردم سندازدواجموامضاکردیدیاموقع خریدحلقه همرام بودید؟؟؟آخه چه ازدواجیه که خودم ازش خبرندارم؟والا به غرررااااااااااان

یا ابولفضل حالا چرا میخاید کتک بزنید
والا بچه ها به من گفتن خانم زمانی حلقه دستش کرده و ازدواج کرده
بشون گفتم دلیل نمیشه و این حرفا گفتن نه مطمئنیم
دیگه اشتباه از من بوده به حرفشون اعتماد کردم
جالبه الان همه پسرا فک میکنن شما ازدواج کردید
گفتیم اینقد معرفتش رو دارید یه شیرینی بیارید
خب تو یه پست جدید تر میذاشتید سوء تفاهم برطرف شه این پسته قدیمیه کسی نمیخوندش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد