پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

گفتگوی آزاد

چه آقای ناناسی  به به

این آقا یا نمیدونم خانومی رو که در بالا دیدید یک از خواننده های مرد کره ای هستش به نام رن و در گروه نوئست فعالیت میکنه 

حالا نظر شما راجب به این دسته مردان زن نما چیه؟ صاف وساده بیایید بگید؟ بحث آزاده و هر نظری هم آپ میشه سانسور نداریم اصن

آیا به نظر شما یک مرد باید از رژ لب، ریمل،سایه،کرم پودر یا نمیدونم از این جور چیزا استفاده کنه؟ 

آیا یک مرد به نظرتون باید بره به آرایش گر بگه ابروهام رو شیطونی یا هشتی بردار تازه الان خوبه فک کنم چند وقت دیگه بره بگه نمیدونم تو انتخاب مدل مک آپ موندم خلیجی بزنم عربی یا لایت اروپایی؟

دیگه فک کنم با این وضعی که داریم پیش میریم چند وقت دیگه آقایون هم تو کیفاشون موچین و آینه باشه و صورتشون رو هم بند بندازن

ضمنن نظر من کاملن نسبت به این قضیه منفیه حالا شما رو نمیدونم؟پس منتظر نظراتون هستم


نظرات 13 + ارسال نظر
میم کبیر جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ http://man-93.blogsky.com/

خب به هر حال اینا هم واسه خودشون نظری دارن
ولی معلوم نیست به کجا دارن می رن
اما خب اگر من مرد بودم حاضر نبودم این جوری از مردونگیم بگذرم

احسنت

morteza جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

اصن نمیدونم چی شده همه چی جابجا شده پسرا ناز میکنن با عشوه صحبت میکنن همچین ناز راه میرن ادم غش میکنه بهتره به پسرا توصیه کنیم به چشماشون اعتماد نکنن یهو دیدی...در مورد دخترا چیزی نمیگم خودشون بگن بهتره.اگه نظر تو منفی من متنفرم از این آدما.بهتر بود بجای این خواننده کره ای عکس بعضی مردای ایرانی که واسه خودشون ی پا خانومن رو میذاشتی چون انتظار از اینا بیشتره

اوهوم موافقم
ولی من ایرانی به این فضاحت ندیدم هنوز
آخه اینو اصن کلن با دختر آدم اشتباه میگیره

REZAOMIDI4444 شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

در همه چیز والا اعتدال خیلی خوبه

بعضیا مث این عکس از این ور افتادن

بعضیام هستن که دیگه مردونگی رو حسابی چسبیدن و از اون ور افتادن

جواب تو رو حضوری بت میدم

DJ شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ

در عجبم!!!
دم از عید غدیر میزنندو
سیلی به گوشه سید میزنند

کی سیدا رو زده

I'm UNKNOWN شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ






میگم بهتره یه تور براشون بذاریم بیاریمشون ایران . از دست میرنا ...
یعنی جان من عکس اول رو دیدم خواستم بهت فحش بدم نجفی ، ولی بعدش تو کفش موندم ...
بابا ایول ...
البته بگم نظر من هم منفیه ولی خب ...

خب که چی منحرف

morteza شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

رضا یعنی چی خب ی نفر یا مرده یا زن حدوسط داریم مگه این ی دونه رو متوجه نمیشم

راس میگه

سعیدی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

منظور رضا اینکه مردا نباید یه مشت ریش کثیف بزارن رو صورتشون و سالی یه بار هم صورتشونو نشورن...
من با رضا امیدی موافقم مرد هم باید تمیز و مرتب باشه و حداقل صورتشو شیو کنه و یه کم به خودش برسه.
اما قضیه ی این آدم فرق می کنه اینجور آدما کلا مشکل دارن....

الان دیگه شیو مد نیس علی جان چند وقتیه ریش مد شده
فک کنم تا چند وقت دیگم از این ریشای جنگلیای قدیم مد شه
ضمنن آراستگی با آرایش فرق داره برادران

سعیدی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

خوب آراستگی از راه آرایش بدست میاد دیگه.همین شیو کردن 1نوع آرایش به حساب میاد عزیز دل من.پیشنهاد می کنم کتاب TOP NOTCH 2B رو بخونی.کوتاه کردن مو هم آرایش به حساب میاد.در ضمن ما حرفی از آرایش نزدیم.......

آراستگی از راه پیرایش هم بدست میاد فقط آرایش نیست
برای اینکه دربیابی معنیشو میگم یک نفر هر روز صبح موهاشو شونه میکنه میاد سر کلاس ،این فرد پیرایش انجام داده نه آرایش
پس سعیدی جان شما اول کتاب ادبیات رو بخون بعد تاپ ناچ رو بخون برادر من ما هم با همون اینترچنج حال میکنیم
شوخی کردم جوش نکنی برادر من

I'm UNKNOWN شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

حرف سید درسته ...
پیش به سوی ریش جنگلی ...
جناب سعیدی ، تمیز و مرتب بودن با یه مشت ریش هم ممکنه برادر ...
اینقد حرص نخور شما . برات خوب نیست ...
منظورم این بود که خوشگل شده و خوشم اومد ولی کارش خوب نیست ...
نمی پسندم ...

برا یه بار تو عمرم میخام بگم بات موافقم اما با این قیافه

REZAOMIDI4444 یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

ریش گذاشتن که عیب نداره فقط مرتب و کوتاه باشه نه مث بضیا که ...
میدونید کدوم دسته رو میگم

محمد صادقو میگی

REZAOMIDI4444 یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

جهت اطلاع:

پیرایش به معنی با کم کردن و کوتاه نمودن چیزی را زیبا ساختن و خوش نما گردانیدن که بیشتر برای اقایان استفاده میشود

ولی

آرایش به معنی آراستن با مواد مخصوص و زینت دادن که بیشتر برای خانم ها استفاده می شود

:)

پیراستن به معنی کاستن از زشتی ها بیشتر استفاده میشه
و اصلاح کردن مو جز آرایش هستش برادر جان
پس آقایون هم آرایش دارن

REZAOMIDI4444 دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

اغا من اینایی رو که نوشتم از رو رفرنس بوده شما از خودتون درنیار
:)

من خودم رفرنس ناطقم برادر

morteza دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

قضیه ی اراستگی و تمیز بودن ی چیز دیگه اس کسی با اون مخالف نیست.اینا دیگه شورشو دراوردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد