پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نفر بعدی صندلی داغ کی باشه؟

دوستان و همکلاسی های گل این بار می خوام شما  

نفر بعدی صندلی داغ رو انتخاب کنید.  

به نظر شما نفر بعدی صندلی داغ کی باشه؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
modest man شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

اگه خانوما داوطلب نشدن
محمد جابری گزینه خوبیه
اصن میخای خودم یه بار دیگه بشینم
خالی بستم من دیگه غلط بکنم از این کارا بکنم

مثل اینکه خیلی دوست داری 2باره بشینی....

[ بدون نام ] یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

به نظره من سه نفرو به میله خودت انتخاب کن بعد از بین این سه نفر هرکدوم ک بینه بچه ها نظر بیشتری رو اورد میشینه روو صندلی

اگه من 3 نفرو انتخاب کنم که دیگه من انتخاب کردم...من می خوام شما انتخاب کنید.

[ بدون نام ] یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ

نه دیگه در این صورت هم تو حق انتخاب داری هم بچه های کلاس

باشه من خودم انتخاب می کنم.

REZAOMIDI4444 یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

اینجوری خعلی سخته
...
کیو بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه می خوای هسته بشکافی که می گی سخته؟؟؟؟

morteza دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ

اگه از خانوما کسی داوطلب میشد بهتر بود ولی اگه نمیان اصراری نیست.ابوالفضل فکر کنم اینبار نوبت تو باشه بشینی روش.نجفی بیا بسوزونیمش

abolfazl hosseini fard moghaddam دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

مرتضی
من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر نکنم فکر خوبی باشه
اون پای گندتو از تو کفش من بکش بیرون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد