پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

به کسی بر نخوره

البته منظورم اینه که به محمد برنخوره




پسرهایی بسان اسب آبی(به لباس محمد توجه کنید)

که باشن حرفه ای در چش چرانی

ندارند ذره ای از عشق و مستی

فقط هستند به راه خود پرستی

با کلیک روی شعر بالا به مطلب محمد می روید

.

.

.

جا داره خودم اصلاح کنم مطلبمو که اصلا محمد اینجور آدمی نیس و من این مطلب و فقط به دلیل دفاع از پسرها گذاشتم تا محمد باشه ازاین مطالبا آپ نکنه

.

در ضمن به خاطر کیفیت پایین عکس منو ببخشید آخه هم دوربین گوشیم بدرد نمی خورد و هم محمد اجازه نمی داد ازش عکس بگیرم

.

محمد جونم منو ببخش فقط قصدم شوخی بود



نظرات 8 + ارسال نظر
morteza دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

خب عکس تو وبلاگش بود دیگه.نجفی خودت شدی سوژه

مرتضی جون مرسی
کمک خوبی کردی
از عکس تو وبلاگش هم کمک گرفتم

modest man دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

اللهم العن قوم الظالمین
دیگه با دنیای شعر و شاعری خدا حافظی میکنم
شعر خودم دامن خودمو گرفتم
حالا از این به بعد منتظر شعرای دیگم در مورد خودتون باشید حالا که اینطور شد از ابولفضل شروع میکنم
پستت قشنگ بود داداشی نگران نباش من ناراحت نشدم و نخواهم شد
پس از من این وسطه کی دفاع میکنه
مرتضی تو هم منو فروختی

خخخخخخخخخ
می خوای خودم ازت دفاع کنم عزیزم
من همیشه دوست دارم
گفتم این فقط شوخی بود من محمدم رو با دنیا عوض نمی کنم
نترس به این راحتیا نمی فروشمت

morteza دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ

سید جان من نفروختم ولی خودتم میدونی که خیلی باحال بود خندم گرفت خب بیا اخم میکنم

modest man دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

بخند عب نداره
ناراحت نشدم باو مرتضی جان
اخم نکن عزیز جان

مرتضی اخم نکن

سعیدی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

خیلی باحال بود....

خواهش می کنم

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ق.ظ

جانم سیــــــــــــــــــد
.
.
.
.
البته یخرده حقته دیگه عزیز من

modest man سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

امروز 4 5 نفر دیگم به جمع اسبهای آبی پیوسته بودن
دیدی بروبچ به خاطر من تریپ آبی زده بودن

بله دقت کردم
ورود اون ها رو به جمع گروه تو یعنی گروه اسب آبی ها تبریک می گم

javad چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ

انصافا رنگ آبی بهت میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد