پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

10ترول

سلام بر دوستان

دیگه خانوم روحانیم نیس ترول بذاره گفتم یه چندتا ترول بذارم شاد بشید

ضمنن ترول ها صرفن جهت سرگرمیه و خنده شما دوستان عزیز میباشد برداشت منفی نکنید

پس یه سری به ادامه مطلب بزنید 

  1-


2-

3-

4-

5-

6-

7-

8-

9-

10-

نظرات 5 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخ
من احساس می کنم ترول هات ضد دختر بودا!!!!!!!!!!
هم به سوءاستفاده هاشون و هم به ظاهرشون اشاره کردیا!!!!!!!!!
خودت رو اصلاح کن محمد جون

اتفاقن صبح اصلاح کردم
حرف مفت نزن هم ضد پسر ذاشت هم ضد دختر
بعدشم اون شعر رو ضد پسر گفتم گفتم اینو ضد دختر تر بذارم

سعیدی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ق.ظ

خیلی خنده دار بودن به خصوص شماره 2

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ق.ظ

باحال بودن دمت گرم
جای خانوم روحانی خالی
راسی این شماره 9 واقعیه؟؟!؟؟
:)

پنپ

morteza جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

دمت گرم باحال بود.نمیدونم چرا همه ی استادا با دخترا جورن اقا این نامردیه.شماره 7 هم ی فحش دیگه میده عوضش کردن.در مورد شماره 8 هم بعدا بهت میگم باید رضا هم باشه

مرتضی
بعدن بم بگو باشه

Rohani شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام به به اقای نجفی میبینم که حسابی دارید تو وب فعالیت میکنیدموفق باشید

نه دیگه با این وضع فعلی باشه منم استعفا میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد