پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

گفتگوی آزاد کلاسی

بچه ها و دوستان عزیز

1-به نظر شما علت حضور کم رنگ بچه ها در وب چیست؟

2- چرا خانم ها با این که در وب حضور دارند اما میل و رغبتی برای گذاشتن نظر یا کامنت ندارند؟

3-آیا از جو موجود در وب ناراضی هستید یا مطالب نویسندگان و نوع قلم یا آنها میل و رغبتی برای نظر دادن در شما ایجاد نمیکند؟

ضمنن اگر مسائلی در وب موجب ناراحتی شما گردیده با بیان آن به نویسندگان و مدیریت وب در جهت رفع آن یاری بفرمایید 

پس دوستان عزیز نظرات خود را به صورت آزادانه برای ما ارسال بفرمایید 

(درضمن حضور پر رنگ شما در وب و احترام به وقتی که نویسندگان وب برای گذاشتن پست های مختلف میگذارند بزرگترین و تنها دلگرمی نویسندگان وب میباشد پس در صورت امکان این لطف را دریغ مفرمایید)

با تشکر




نظرات 25 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

به خاطراینکه شرلوک هولمز مارو شناسایی میکنه واین وبلاگ امنیت نداره!

شرلوک هولمز غلط میکنه
تازه من شرلوک رو میشناسم بچه خوبیه اگرم بشناسه به روی طرف نمیاره و به کسیم نمیگه
عجب وبلاگ مزخرفیه خداییش
اگه این شرلوکه توش نباشه پس مشکلا حله
پس بش بگم بره گورشو گم کنه وب رونق قبلیش برمیگرده آره

جابری پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

سید سوالات مثل سوالای اخر خبر20:30ه که میکه کارشناسان باسخ میدهند....

خب پاسخ بده کارشناس

I'm UNKNOWN جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ق.ظ

دلیلش مدیر های خنک و لوس و مسخره وب هستند که هرچند گاهی سعی در خودشیرینی کرده و جو را از اینی که هست خراب تر میکنند .
بابا نجفی جمع کن خودتو دیگه ...
هنوز نفهمیدی این استقبال کم بخاطر شخص تو هست .
اصلا اگه میخوای وب رونق بگیره پیشنهاد میکنم هرچه زودتر از مدیریت استعفا بدی ...
جابری راست میگه . مثل این اخبار گو ها سوال پرسیدی . اه اه اه...


باشه میرم
ولی بدون من مدیر نیستم که
اصن همش تقصیر توئه از وقتی اومدی تو وب بچه ها دیگه نیومدن
اصن آقایون وخانوما خیلی هاشون به من گفتن وقتی نظرات تورو میخونن قیافشون اینجوری میشه
خب کمتر نظر بده تا بچه ها بیشتر بیان دیگه
الان من خیلی مقاومم که در برابر تو دووم آوردم تا حالا

محرابی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

من یه مدت بود اینترنت نداشتم. دیروز یه سر رفتم سایت یه نگا به وب بندازم دیدم بیش از 90% بچه ها از من جلو ترن.همشون میان وب ولی نظر نمیدن. خداییش نمیدونم چرا؟؟؟

شما که خانومید نمیدونید پس ما چی بگیم
نمیدونم شاید اون دوستان که اصن نظر نمیذارن فک میکنن ما طوریمونه که اینجا هستیم لابد
بابا بیایید نظر بدید بچه های وب به غیر از من بچه های خوبین
نترسید و خجالت نکشید نظر بدید

morteza جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ

فکر کن خودتم قبول داری ی کم جوش بده چون دل و جرات زیادی میخواد کامنت بذاری و باید منتظر باشی ببینی به کی برمیخوره.مطالبش مشکلی نداره ی کوچولو باید روی جنبه هامون کار کنیم که بره بالاتر.ی پیشنهادم دارم این که این صادق رو کلا ممنوع الورودش کنیم بعدشم اینکه اگه چند نفر از خانوما جزء نویسنده ها باشن وب شلوغ تر میشه.اه چقد حرف زدم نجفی تو چطور کامنت های طولانی میذاری حالم بهم خورد

خب هر جوی رو میشه اصلاح کرد
نمیگم جو کلاس و وب خوبه اما بالاخره میشه اصلاحش کرد
فقط همت میخاد و حضور
شما برو وب اتاق عملی ها رو ببین همشون نویسنده هستن و راحت میان کامنت میذارن
اگه چندتا از خانوما بیان و نویسنده بشن مسلمن حضور خانوما پررنگ تر میشه
باشه موافقم این صادقو بندازیمش بیرون
اصن هرچی آتیشه از گور این بلند میشه
نظر بلند کار آدمای حرافه خوب چون تو ساکتی خب سختته

REZAOMIDI4444 جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

پسرها که یا دسترسی به اینترنت ندارند یا مشغولن و نمیتونن بیان

بدش هم اینجا قم هس به خاطر جوی که داره نباید انتظار داشت دخترهای کلاس تشریف بیارن و کامنتم بزارن
و خیلی ها هم دیگه ازدواج کردند

مطالبی که نویسندگان لطف میکنن و میزارن خیلی تکراری و قدیمی هس و اون مطالبی رو هم که ما اتظار داریم بزارن که میگن فلان چیز رو داره و زشته و بچه ها خوششون نمیاد و ما هم دلیلشو هیچ وقت نفهمیدیم

از همون اول هم گفتم که من خودم بیشتر فیس رو ترجیح میدم تا اینجا ...!!!!

:)

باسپاس

آخه عقل کل چه ربطی به ازدواج داره
همچین میگه انگار اینجا کانون ازدواجه که متاهل ها حق ورود ندارند
رضا نذار سوالاتو بگما
پس اینقد حرف مفت نزن
شما بیا نویسنده شو ببینم چی میذاری

morteza جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

نجفی این رضا رو هم اضافه کن خیلی بی مزه اس.(نوکرتیم اغا رضا)

آره رضا اگه حرف بزنی شنبه میرم پای تخته اداتو در میارما
وااااااااااااا استااااااااااااااد

morteza جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

خب مشکل وب مشخص شد رضا و صادق لطفا...

آره دیگه این دوتا معضل وب هستن خداییش

morteza جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

میگم به اون خانم ناشناخته که کشف کرده بودی بگو بیاد نویسنده شه معلومه خوب بلده بنویسه جنجالی هم هست

دست به قلم و تیکه اش خوبه اما فک نکنم بیاد
بابا ایشون بچه مثبتن مثل ما نیستن که بیان تو وب قلم بزنن
ولی اگه بیان فک کنم با مهارتی که دارن خواننده های وب رو به 600 هفتصد نفری در روز برسونن
اگه بیان خوشحال میشیم اما علم روانشناسی به من میگه نه

morteza جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

کلا خانوما خوب تیکه میندازن ایشونم مثل بقیه.خبر نداری صندلی داغ چی شد؟؟؟اقا کسی جرات نکرد بشینه روش؟؟؟؟

شنبه با خانوما مذاکره میکنیم ببینیم قبول میکنن یا نه

morteza جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

کلاس مارو با اتاق عملیا مقایسه نکن اونا شورشو دراوردن دیگه نه مثل کلاس ما بی مزه نه مثل اونا شور.واقعا از حرفای تو وبشون حالم بهم خورد.اینو تایید نکنی فکر کنم بهتر باشه

نه عیب نداره
آره واقعن کلاسشون خیلی مزخرف و لوسه
فقط اینش خوبه که همشون نویسنده هستن و حضور فعالن دارن و من هم با جو وبشون موافق نیستم

REZAOMIDI4444 جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

سوالامو؟؟!!؟؟ جریان چیـــــــــــه!!!؟؟؟؟!!!

اینجا کانون ازدواج نیس اما وقتی بک فرد متاهل میشه ینی بیشتر گرفتار میشه ....

اگه من بنویسم سرانجام وبلاگ میشه وبلاگ خودت

آره منظور تو هم همین بود جون عمت
یعنی میپکوننمون
تو بیا ما رفع فیلتش میکنیم

REZAOMIDI4444 جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

ینی من گفتم واااااااااااااااااا استاااااااااااااااااااااد ؟؟!!؟؟ کی؟

"پناه بر خداااا" به حق چیزای نشنیده!!!!

کی گفته پس؟؟؟؟؟؟؟
من گفتم لابد

REZAOMIDI4444 جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

شما فلن برید تو کار مذاکره
اگه مذاکرتون جواب داد راه و روشتونو مطرح کنید بلکه این مذاکره با 5+1 هم جواب بده

باشه
فعلن طرفهای مذاکره حاضر نشدند علت تحریم وب رو بیان کنند

I'm UNKNOWN جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

خب دیگه . من نبودم واسه خودتون بریدید و دوختید ...
آخه سید ، من چی به تو بگم . تو منو با اون پسره ی لوس و لاغر مردنی بد ریخت توی یه دسته میذاری ؟؟
عکسش رو هم گذاشته نگام که بهش میوفته ...
اگه اون خانومه رو دعوت کنی ، یه جوری دعوا میندازه که نگو و نپرس . من که خیلی خوشم میاد . ازش درخواست کن بگو از همین الآن یه طرفدار پروپا قرص واسه نوشته هاش داره ...
کلن نوشته های دعوایی جالبن ...
خود این مرتضی هم مث انگل میمونه . هرجا من میرم ظاهر میشه . تو از جون من چی میخوای سربار جامعه ؟؟!
واقعا موندم این وجود مرتضی به چه دردی میخوره . حالا صبر کن بیای بیمارستان کارآموزی . باهات حساب تصفیه کنم ...

ناشناس چته به رضا توهین نکنیا
درسته من بش تیکه میندازم اما تو حق نداری به مرتضی یا رضا یا هرکدوم از بچه های دیگه کلاس ما چیزی بگیا
این انگار آدم بشو نیس یه چند بار دیگه بدید مجتبی بش آنژوکت بزنه شاید آدم شه

javad شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

به کسی بر نخـــــــوره!!!:
اولــا نمیان که نیان وب بدونه کسایی که نظر نمیدن هم میچرخه
دومــا بینه پسرا هم خیلی ها نظر نمیدن چرا به اونا نمیگید که بیان نظر بدن؟؟چرا از اونا دعوت نمیکنید که بیانو نظر بدن؟؟حالا گیر دادید به خانومای کلاسو فرت و فرت پیام میدید که بیاید؟؟زیاد بگید فک میکنن خبریه...
سومـا چرا وقتی در مورده جنسه مخالفتون حرف میزنید هزارتا ببخشیدولطفا برداشت منفی نکنیدو هزارتا چیزه دیگه میگید؟؟چرا محافظه کارانه حرف میزنید؟؟در حالی که بعضی ها میانو بدونه هیچ عذر خواهی ای هرچی میخوان میگن؟؟؟؟
چهارمــا ی خورده مطالبه دخترونه هم بزارید شاید اومدن با این مطالب شاید حق داشته باشن ک نظر ندن
پنجـــما لطف سعیدی یکی دو نفر از خانومای محترم کلاس رو هم ب لیسته خودت اضافه کنید تا پیام بزارن
ششمـــا جنبمون رو ببریم بالا اگه در مورده کسی کامنتی گذاشتن به کسی بر نخـــــــوره
هفتمــا دیگه نداره

اینم نظریه

morteza شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ

صادق جان چی شد به من میگی انگل.دیگ به دیگ میگه روت سیاه بچه یکی باید تورو از فیس جمع کنه که تو همه جا هستی مخصوصا تو قسمتهای hot.اینجارم که از وقتی اومدی به گند کشیدی.فردا تو خانه سالمندان حالتو میگیرم صبر کن برنامه دارم برات


حالشو بگیر دمت گرم

REZAOMIDI4444 شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

صادق جان بزار از راه برسی بدن
یواش یواش ...

اخه چی به تو بگــــــــــــــــــــــم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعن که صادق

I'm UNKNOWN شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

هر چی گفتم درسته ...
مرتضی نذار بگم تو همون بیمارستان که بودیم چه کار ها میکردی و چه حرفایی میزدی ...
نذار رو کنم که چجور تو بیمارستان ذاتت رو نشون میدادی ...
یعنی دوس دارم فقط فردا تو خانه سالمندان ببینمت ...
جونم رضا جون ...
حرفی داری داش ؟؟
ما از راه رسیدیم ، جامون رو هم وا کردیم . دیگه حرفیه ؟؟

بفرما تو بیرون خوف نیس میچای

morteza شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ب.ظ

بگو خب صادق مثلا چی میخوای بگیا ؟؟؟؟اگه اینطوره منم برات دارما دهنم وا بشه دیگه تو کلاس رات نمیدنا حواستو جمع کنا.

راس میگه

morteza شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

بذار ی کم جوادو اذیت کنیم.بچه تو کی از خواب بیدار شدی اومدی کامنت به این بلندی گذاشتی خسته نشدی.ولی خودمونیم این ی بارو خوب گفتی مخصوصا جنبه رو .قابل توجه بعضی ها


این جوادو اذیت نکن گناه داره

مجتبی.خ یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ

بچه ها فضضای وب تون خیلی خراب شده.اصلا حرمتا حفظ نمیشه
بعضضیا فک میکنن چون فضا مجازیه حق اینو دارن با یه اسم مستعار بیانو هرچی از دهنشون میاد بگن
اسمه کلاسمونم خراب شده.
شوخی ام قانونو قاعده ی خودشو داره.شوخی ای که باعث تخریب یکی بشه باعث خنده نمیشه باعث نفرته همه از شوخی کننده میشه.پس خاهش بعضضیا خودشونو تصحیح کنن
چقد حرفه قلومبه سلونبه زدمدمم گرم

مطمئنی خودت گفتی
الان لابد ذهنت قلنج کرده اینارو گفتی

javad یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

ما تایپمون قویه مثله بععععضی ها نیازی نیس دو ساعت بشینیم جلو کامپیوتر تا دو خط تایپ کنیم
مرتضی کلا من خوب میگم مگه نه؟؟؟(نگی نه هااا)

بر منکرش لعنت

یکی ازبچه های اتاق عمل91 دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

چشممون روشن .شما از چیه وبلاگ ما حالتون بهم خورد.
بچه های ما اگه تو وبلاگ به هم چیزی هم میگن جنبشون بالاس و بیشتر جنبه شوخی داره.
حالا اگه به جو وبلاگ کلاس ما حسودیتون میشه دیگه توهین نکنیدبرید وبلاگ خودتونو درست کنید.

گذر کردم به وبلاگتون همینجوری
بدیدم سخن بیهوده گویی
شما که با ما سر یاری نداری
چرا پشت سر وبلاگ ما صفحه میزاری
اگر خواهید وبلاگتون سامان بگیره
اول باید اعصابتون آروم بگیره
پس از آن بیشتر با جنبه شید
ولی آخرش به پای وبلاگ ما نمیرسید

جمع کن اون وبتونو
به وبلاگت گذر کردم کمو بیش
نیامد جز مزخرف بر رخم پیش
حالا ببند
ضمنن بروبچ ما با جنبه هستن ولی مثل شما ................
بماند

morteza چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

سید مثلا خواست با شعر جوابتو بده؟؟؟؟؟
اگه اره که جوابش فقط اینه

دست شما مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد