پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

دانلود مداحی

یه چندتا مداحی فاخر برا  دوستانی که مثل من اهل هیئت و اینجور حرفا نیستید میذارم دانلود کنید(حجماشم براتون خیلی کم کردم)و انشالله تو این ایام مارو هم مشمول دعاهای خیر خودتون بفرمایید که سخت نیازمندیم

A-مداحی های چند زبانه

باسم کربلایی(عربی-فارسی)  ابوالفضل                            دانلود

نزار القطری(عربی-فارسی)   مظلوم حسین جانم               دانلود

نزار القطری(عربی-فارسی-ترکی)  شیر خواره اصغرم           دانلود

نزار القطری(عربی-فارسی)     انا مظلوم حسین                دانلود

صادق آهنگران و نزار القطری (عربی فارسی) کربلا یا کربلا    دانلود

 

B-مداحی های فارسی

عمه بابایم کجاست                      کویتی پور                              دانلود

عمو عباس                                 مجید بنی فاطمه                     دانلود

هفتاد و دو پروانه                          حسین فخری                          دانلود

میان خیمه ها زینب                      حسین فخری                          دانلود

تو نگات تب سرد سرابه                 مجید بنی فاطمه                     دانلود

در دل دارم تمنای کربلای حسین     سید جواد سید ذاکر                 دانلود   

علی اکبر                                    نزار القطری                            دانلود

اگه دیوونه ندید                             سید جواد سید ذاکر                دانلود


C-مداحی های عربی 

لیش تاخر عباس                          باسم کربلائی                        دانلود

حسینا حسین                            عباس یوسف                         دانلود

حسین یا حبیبی(کودکانه)             نزار القطری                            دانلود

ام البنین                                    اباذر الحلواجی                        دانلود


خب اگه مورد پسندتون بود یه صلوات رو هدیه به روح ابا عبدالله کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
morteza جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

دست گلت درد نکنه سید جان.در ضمن اگه کسی مداحی میخواد میتونه از سایت zakerin.ir استفاده کنه

خواهش میکنم بله سایتش خوبه ولی کامل کامل نیستش خود من هم زیاد ازش مداحی گرفتم

I'm UNKNOWN جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

احسنت سید . اجرت با آقا انشاالله ...
دستت درد نکنه با مداحیات ...

اجرم با آقا اما حسین باشه

محرابی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

بازم دوباره من با مشکل حجمی رو به رو شدم. به انتخاب خودتون یه چند تاشونو میگین من دانلود کنم؟

توی دو زبانه ها اولی وسومی
توی فارسی ها یک پنج هفت
توی عربی ها یک چهار
اگه بچه ها میخان من فردا میارم سر کلاس میذارم توی دکستاپ با کنفرانس و فیلم های کنفرانس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد