پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

سید حسن و خانم روحانی تقدیم بر شما

سید حسن جان تقدیم با عشق

 

نشی  چون شیر  گرزه  بر  دل  من

نشی  اینک ز  خشمت  قاتل   من

بترسم  چون سگی از  هیبتت من

شبانی  باش  و  اما  بره   ات  من

نگو   خانم  تو   تیکه  بر   خل  من

میترسم  اژدهایی  شه  گل  من

غلط  کردم   بگفتم  شعرکی  من

همش بودش یه شوخی سید من

بشم  چون خاک  پایت ای مه من

لبی تر کن شوم من  چاکرت  من


سید جان میبخشید دیگه من از اسم حیوانات هم استفاده کردم تلمیح داره به اون روز که مارو تبدیل کردی به حیوانات باغ وحش(یه 10 تایی پسر بودیم با یه تعدادی خانم بچه ها داشتن به اصطلاح درس میخوندن ولی در واقع هی دلقک بازی در میاوردن میگفتن هیس هیس تا یکی از خانوما دقیق یادم نیس ولی فک کنم خانوم هاشمی بودن گفتن(ببخشید انگار اشتباه گفتم بچه ها میگن خانوم کشاورز بودن) اینجا مگه کتابخونه اس بعدش سیدم برداشت گفت نه پس باغ وحشه و همه مارو به حیوانات اون باغ تبدیل کرد) حالا خودت چوپان این گله پسرها میشی یا شیر میشی



خانوم روحانی میبخشید دیگه شرمنده


میگن  سوسکو  ببینی  میپرانی

به جون این و اون هی مینشانی

بگو بینم  چی  گفتش این زمانی

به  استادا   میخندید  در   نهانی

مگر  بیکار  و   علافی    روحانی

چقد  مشغول  حرفی  با  زمانی

برو  بنشین  دمی  با  آن  فلانی 

تا  ننشینی  با  ما فارما بخوانی


دیگه خانوم روحانی میبخشید اولاً اینکه من بدون اجازه شعر گفتم ولی تشخیص دادم بچه هایی که صندلی داغ رو داوطلب شدن حتمن جنبشو دارن من براشون شعر بگم

دوماً من کلمه خانوم رو تو شعرام فاکتور گرفتم میبخشید 

سوماً بعضی از بیتام هم از مضرات دیگه صندلی داغ بودش که خودتون گفته بودید و من الان تونستم ازش استفاده کنم

و چهارماً از خانوم زمانی هم معذرت میخام دیگه


راسی بچه ها یادم رف بگم نفری 5تومن میگرم شعر نگم درموردتون رضا جون برا شما 10 تومنه ها

یا میتونید 20تومن بدید شعر خوب بگم در موردتون توش گل و سنبل باشه

نظرات 14 + ارسال نظر
morteza جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ب.ظ

سید همینجور پیش بری ی شاعر درست و حسابی میشیا.قشنگ تغییر تو شعرات مشخصه مخصوصا تو قافیه و وزن هاش

نوری مهربون ممنون
الان سید میاد به هوارم در رم بش اسمس دادم بیاد بخونه

REZAOMIDI4444 شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

نه بابا برا خودت یه پا شاعر شدی
الن اون قافیهو تلمیحت تو حلقم
چه کردی سیـــــــــــــــــد
انصافا قشنگ بودن
آورین
.
.
درباره من میخای شعر بگی؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟
من که میدونم تو ذهن تو چی میگذره
از حالا دو سه تا از اون بیتای چرتو پرتی که قراره راجع به من بگیو میدونم
اصن بهش فکر نکن
از من بکش بیـــرون
*رضا جون میبخشید سانسور کردم قسمتی از نظرت رو اما خیلی بی ادبی

حالا برسیم به جوابت
دست شما مرسی
بعدش من حال شما رو هفته بعد خواهم گرفت با شعرم راهی نداره
هرچه زودتر مبلغ رو بیا بالا

REZAOMIDI4444 شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ


خیلی کار بدی کردی که سانسور کردی حرف من هیچ جاش ایراد نداشت و اصلن هم زشت نبود
من نمیدونم تو چجور تشخیص دادی که سانسور کردی!!!!!!!!!!!


خب تو شعر بوگو منم دارم برات
:)

نکنه تو هم میخای باسم شعر بگی

s.a.m یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ

i like it !!!!!
special 2th poem
.
.
.

.
.
to continue your poems

thx sir

REZAOMIDI4444 یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

شاید شعر نگم ولی نترس کم نمیارم بلاخره یه چیزی برات پیدا میکنم که جوابتو بدم







mousavi سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ



ولی بی شوخی من که آدم مظلومیم خیلی هم حقمو خوردن ولی بر خلاف دید بعضی از دوستان به هیچ عنوان هیچ واکنشی نشون ندادم،

پس چرا میخاستی اونسری بزنی منو نصفم کنی

mousavi سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

دوستان به علامت سید توجه کنید
این یه توطئه است

توطئه نیس باو بچه هام دیدن منو میخاستی نصف کنی

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

این سید حسن پسر خیلی خوبیه . خیلیم مظلومه ولی ...
.
.
.
.
آدم خیلی جوشی ایه . کافیه بهش بگی بالای چشت ابرو ...
اصن میخواد بخورتت ...
همه ازش میترسن .
اصن یه وضی ...

shut up boy

سلام سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

برادر شما مگه از وب خداحافظی نکردی؟ دوباره برگشتی و پست میدی؟
خب مرد باش . اگه حرف میزنی پاش وایسا یا اصلا از همون اول لوس بازی در نیار و پست خداحافظی نذار .
کارات دخترونس رفیق

و علیکم
باشه میرم دیگه
یعنی یه مرد حق نداره قهر کنه و ناراحت بشه

دخترا مگه کاراشون چشونه

morteza چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

سید کجا میری مگه دست خودته میزنم نصفت میکنما
نه دیگه مردا حق ندارن احساسی بشن.اخه من موندم اگه سرسخت باشی میگن مردا بر رحمن و ... اگه احساسی هم باشی میگن لوسی.اخر با کدوم ساز ما برقصیم؟؟

ما حق رقصیدن نداریم اصن فک کنم

سلام چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

کسی نگفت برو
مرد حق ناراحتی داره اما نباید حرفش دو تا بشه
ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) رو به تمام جامعه اسلامی خصوصا شما تسلیت میگم

من حرف دوتا نشد حقیقتو گفتم عصبانی بودم اون موقع
من هم تسلیت میگم

سلام جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ

خب انسان جایز الخطاست
همه عصبانی میشن اما امیدوارم دیگه احساسی برخورد نکنید و سریع پست خداحافظی نذارید که بعدا دوباره از کارتون پشیمون شید.
ممنون از توجهتون

باشه
ولی قول نمیدما

Rohani شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخ فک کنم یه 10 روزی بود وب نیومده بودم تا امروز شعرتونو نخونده بودم هی بچه ها بم میگفتن برات شعر گفتن من فک کردم شوخی میکنن

ای بابا خب زودتر میگفتید من گفتم شاید ناراحت شدید به خاطر همین یک شعر برای خانم محرابی و و یک شعر هم برای رضا جان میخاستم بگم دست نگه داشتم

Rohani یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

راستی افتادن من واسه فارما قضیه داره که زمانی میدونه

افتادن که عیب نداره عادی میشه
اصن دانشجویی که نیفته که دانشجو نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد