پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

یادش بخیر بچگیا3

خوب اینبار هم عکس یکی دیگه از بچه ها رو میذارم و شما حدس بزنید که کی هستش این دوست عزیزمون؟


                            خودم بودم باو


توی این عکس فک کنم گفتش سمت راستی هستم اگه اشتباه نکنم

و اینم از بزرگتریاش

نظرات 79 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

خیلی سخته بابا
level مرحله رو یه دفعه بردید روی very hard ؟!!!
حداقل یه راهنمایی بکنید که دختره یا پسر ، اول اسمش چیه و از این جور چیزا ...
اون بچه چپیه تو عکس اولی ، پاپیون زده ؟؟!!!!!!!!
.
.
صبر کن ببینم ...
جواد حاجی زاده ؟!!
آقای قربانی ؟!
نکنه خودتی نجفی ؟ فهمیدم خود ناکستی نجفی ...

پسره اینم راهنماییش
پاپیون زده آره
دقت کن برادر در انتخاب گزینه هات

I'm UNKNOWN یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

آها آها ، فهمیدم ، سعیدی ؟؟؟؟

بازم دقت کن

سعیدی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

من فکر می کنم سید حسن باشه

حال چرا از این آدما گذاشتی یعنی از سید حسن میترسی

javad یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

بیا من وقتی میگم این اصول گرا ها یه چیزیشون میشه میگید نه.
تو واقعا از هیبت طرف نمیفهمی پسره؟اصن هیبت هیچی از گوشاش نمیفهمی که چون گوشواره ننداخته پس نمیتونه دختر باشه در ضمن
آخه پان کجاش شبیه منه؟ چهار نفر گفتی هیچکدومش درس در نیومده حائری و محمودی هم که حذفن مگه کلا چند نفر پسر داریم تو کلاس آخخخخخه
ای خدا منو چقد حرص میده این بشر
(ناشناس شوخی میکنما تو سروره مایی!!!)

خب اصلاح طلب چرا گزینه ای رو نام نبردی
ضمنن پان یعنی چی؟

I'm UNKNOWN یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ


همینه دیگه ، این اصلاح طلبا دید عمیق و نافذ ندارن دیگه
گفتم شاید دختر باشه ولی گوشواره ننداخته باشن واسش یا پول گوشواره نداشتن یا اینکه تو یه گوشش انداختن (گوش چپ) که توی عکس مشخص نیست ...
شما که زحمت کشیدی مال منو نقد کردی یه زحمت می کشیدی یه جواب یه کلمه ای میدادی ...
نکنه راستی راستی خودت هستی . آره . خودتی . داری رد گم کنی میری آره ؟!!
حاجی زاده . درست گفتم ؟

آره منم حدس میزنم خودش باشه چون اسم کسی رو هم نگفت
ای ناقلا

محرابی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

یهو خیلی سخت شد
اقای حاجی زادست؟


لامصب اصن به قیافه حالاش شباهت نداره
بشم گفتم کسی با این قیافت نمیتونه بشناستت
یه راهنمایی میکنم حالا حاجی زاده نیستش
برید اون دور دورا

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

پسر مدیر نیست عایا؟

نه بابا پسر مدیر خونه شون مثل کاخ میمونه
این جوری نیس که

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

سید حسنه

خود ناکسشه شاید
ولی نمیدونم
به نظر من بازم فکر کنید
هرکی درس حدس بزنه 5 تومن جایزه داره خداییش
اگه صاحب عکس گداشم نده خودم میدم بتون

modest man یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

صاحب عکس گفت 5 تومنو نمیدم مرتیکه
تازه دوتا چیز بدم بم گفت
ولی خودم بتون یه جایزه میدم اگه درس حدس بزنید
فقط 1 گزینه ها
تا یکی دو روز آینده هم وقت دارید

[ بدون نام ] یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

اگه من درست بگم چطوری جایزه ام رومیدی؟
آقای عابدینی!

جایزه رو میدم به خانم محرابی براتی یا یک نفر دیگه ای برید ازشون بگیرید خوبه و البته بعدش ازشون میپرسم کی بودیدا
(البته به نکاتی پی بردم ولی هنوز تحقیقاتم تموم نشده احتمالن تا چند وقت آینده به نتایجی میرسم که کی هستید)
البته اگه درست باشه ها جایزه رو میگیریدا

محرابی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

بحث پول شده؟
میشه یه حدس دیگه بزنم؟ مشمول اون 5 تومنه میشم؟
عکس خودتونه نه؟ الان چون عینک میزنید واسه همین نمیشه تشخیص داد

نه دیگه شما و اون چهار نفر مخصوص اگر درست هم حدس بزنید مشمول این 5 هزار تومن نمیشید تا بستنی باخته رو ادا نکنید
نه بابا زمان من هنوز دوربین اختراع نشده بود
بعدشم چی این موجود عجیب الخلقه به من میخوره
اصن به من میخوره اینقد لاغر بوده باشم

[ بدون نام ] دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

آقای نجفی . توعکس دومی تابلو إ .اما خیلی خوب بلدین رد گم کنیدا.

خب دیگه باید بگم احسنت
درست حدس زدید خودم بودم

javad دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

خانوم محرابی شما چرا با طنابه این ناشناسه میرید تو چاهاین شبیه منه عایا؟؟؟
آخه مگه کلا چندتا پسر تو کلاس داریم ده تاشو گفتیم مونده ده تایه دیگش محمدیاری و قلیچ خانیو سید علیو فریدی و نوری و ابولفه و شهابی هم که نمیتونن باشن سجادی هم که نیست میمونه فقط جابری که از مدل موهاش میشه بهش شک کرد ولی آخه لامصب هیچ چیشم شبیه جابری نیست(اه واسه امتحان انقد فک میکردم شاگرد اول کلاس میشد با)

خخخخخخخخ
جواد جون گول خوردیا

[ بدون نام ] دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ

خودتون هستید؟
حالا هرکی هست ،بچه ی خیلی نازیه و البته خیلی مرتب.

من مرتبم یعنی
به خودم امیدوار شدم
نه بابا عروسی داداشم بوده تیپ پولداری زدم
یادش بخیر 4 سالم بود
خب شما هم که از کلاس ما نیستید فک کنم
ولی ماشالله قوه تشخیصشون خوبه
و این هم باعث افتخار ماست که هم بچه های بهداشت هم پیراپزشکی ها و هم دیگر پرستاری ها و هم اساتید به وب ما سر میزنن
از همگیشون کمال تشکر رو دارم

abolfazl hosseini fard moghaddam دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

آره محمد نیس
محمد از بچگی مثل فیل بوده

عوضی من اتفاقاً تا 13 14 سالگیم لاغر بودم یه دفعه رشد کردم
البته یه عکس لپ گنده از بچگیم دارم که اینجا نمیشه گذاشت

mousavi دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ

نه علی جان من نیستم. اصلا" تو این سن عکس تک نفره ندارم

بابا آخه این بچه به این گلی به سید حسن میخوره خداییش

[ بدون نام ] دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ

من مطمئنم که درست حدس زدم چون شبیه هیچ کس دیگه ای نیست.بی زحمت جایزه ام رو بدید به شرلوک که بهم بده(برای اینکه قبلا قطعات پازلوکنارهم گذاشت ومنو شناخت)

بعدشم مگه شماکاردیگه ای نداری که داری تحقیق میکنی؟

خب اشتباه گفتی بچگی های شرلوک بود
حدسم اشتباه در اومد ولی اون طرف فوق العاده به مشخصات شما نزدیک بودش
ولی چند وقت پیش در طی یک رمز گشایی فهمیدم اون بنده خدا نیستید
اما به گروه کارآموزی که توش قرار دارید پی برده بودم از طرقی
پس فقط جز عده ای محدود قرار میگیرید
بعدشم حالا دیگه ول کردم تحقیقات رو حالشو ندارم

محرابی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ

خب من که حدسم درست بود پولو کی و کجا ازتون بگیرم؟
در ضمن من و اون 4 نفر خاص از همون اول گفتیم که هر گروهی برد باید بستنی بده واسه همینم از تراوشات ذهنمون استفاده نکردیم دیگهبعله اینجوریاس لطفن زیرش نزنین
تو عکس اولیم خیلی با مزه افتادین

دوتا عکس دارم یعنی اونا رو ببینید که از خنده منفجر میشید
نکنه بستنی رو هم میخاید
این همه شما ذهنت رو به تراوش کشوندی و رفتی طبرستان رو از کتب تاریخی در آوردی
بعدش میگی نمیخاستیم ذهنمون رو به تراوش در بیاریم
خب پس اگه اینجوریه شما چون حدس دومتون هست مشمول جایزه نمیشید
ضمنن نکنه از منبع موثقتون پرسیدید چون ایشون اگه قیافه من رو هم در خاطرشون نباشه مسلماً پانسیون خدا بیامرز خونه ما رو چون خیلی خاص بود احتمالن باید یادش باشه

پس جایزه به نفر بعدی که حدس درس رو زده تعلق میگیره

[ بدون نام ] دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

کاملا مشخص بودکه شماهستی(مخصوصاتوی عکس اول)بنا به دلایلی درستشو نگفتم.

دیگه توی عکس اول که خداییش تشخیصش خیلی سخت بود؟
اصن عکس دوم رو به خاطر اون گذاشتم که بچه ها بتونن حدس بزنن

REZAOMIDI4444 دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

اینو کی گذاشتی؟؟!!!؟؟
کی جوابش اومد
....
در ضمن تابلو بووود که خودت بووودی
:)))

آره تابلو بود
خب زودتر سر میزدی 5 تومنو میگرفتی اینقد باهوشی تو

سعیدی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

حداقل سید بودنشو درست گفتم....


همونم خوبه

s.a.m سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

ایول بابا خونتون پاسیون هم داشته اونم با تزیینات گل
و یه گل بچه که تعجب کرده دوربین دیده !!!!!

منو میگی
آره بابا دوربین من نمیدونستم چیه؟

javad سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

سید رو اعصابی ها هر چی گفتم اشتب در اومد اه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ

من نظرم رو قبل اینکه بگید کیه گفتم.چراشما زود آپش نکردید؟منم 5تومن رو میخوام.ببخشیدا ولی شما انقد تو دانشکده های دیگه میچرخید که همه مجبورن بشناسنتون.قوه تشخیص بالایی هم نمیخواست.تابلوبود.

این سری بچه ها رو آورده بودم با دانشکده شما آشنا کنم
کلن آدم معروفیم من تو دانشگاه
الان خیلیا منو میشناسن ولی من اصن نمیدونم کی هستن
نعه شما دیر گفته بودید مشمول جایزه نمیشید
اول یه فرد دیگه ای گفته بود

morteza چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ

نجفی میگم ی بی ریخت بیشتر تو کلاس نداریم اونم تویی از اولش فهمیدم
الان طرفدارات میریزن رو سرم اونروز تو بهداشت دیدم همه جلو پات بلند میشدن مخصوصا ... نجفی دست ما رو هم بگیر کلک

پس تو چی هستی
مرتیکه تو که عکسام رو بت نشون دادم کاملشو
مرتضی میزنم تو سرتا چرت و پرت نگو
من بدبخت فقط به دونفر که باهاشون کلاس داشتم سلام علیک کردم

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

واقعا؟شخص خاصی تو بهداشت مد نظرتونه؟
به آقای سبحانی بگید سر یک ماه عروسیتون رو هم میگیره اونم تو حیاط زیبای دانشکدمون.

یا ابرفضل
مد نظر چی چیه؟
مرتضای مسخره حالا بیا خودت درسش کن
نعه بابا خالی میبنده
طرفدار کدومه؟
به قرآن فقط سلام علیک کردم
زن چی چیه؟من هزارتا آرزو دارم هنوز
بابا الان هزارتا حرف پشت سر من درمیارن وجدانن نکنید اینکارارو

abolfazl hosseini fard moghaddam چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ

سید جون زن خواستی بیا به من بگو قول میدم کمکت کنم
نترس مرد باش و حرف دلت رو بزن

مرده شورتون رو ببرن بابا شماها نمیخاد دست از سر من بردارید انگار
مرتضی خدا لعنتت کنه
بابا همش بولله توهم بچه هاست

morteza چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

اره منم شاهدم فقط به 2 نفر سلام کرد اون چه سلامی
سید میگم چرا اینقدر با دقت حیاط رو میگشتی واقعا با صفاس شاید منم ی عروسی اونجا انداختم
واقعا بچه های خوبی هم دارن خیلی با معرفت هستن

عوضیا من شما رو بردم حیاتو نشونتون بدم
من دیگه غلط بکنم به کسی سلام بکنم
خدا لعننتون بکنه
آخه عقل کل اگه من میخاستم کسی رو تو اون حیات ببینم شما رو دنبال خودم راه مینداختم
دهن منو باز نکنا
شما رو باید خانوم صمدی یه سفره عقد تو دانشکده خودمون برات ولو کنه آره دادا

abolfazl hosseini fard moghaddam چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

به هرکی دروغ بگی به من که نمی تونی دروغ بگی
محمد جون من می دونم دلت پیش کی گیره
ایشاالله به مراد دلت هر چه زودتر برسی عزیزم

هی الکی میان زر زر میکنن بابا من بدبخت چرا همش توی این وب سوژه میشم
ببینید دوباره دستی دستی منو به سوختن میدیدا
یعنی من اینقد خرم که اگه کسیو رو هم بخام بیام به تو بگم
به تو هم گفتم دختر خالم یک سالی هست شوهرش فوت شده
64 سالشه اون رو میخام
خداییش خیلی خشگل و پولداره

morteza چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

ابوالفضل میبینی میخواد مارو هم بپیچونه .سید جون بگو ما مثل داداشت میمونیم حرف دلت رو بزن.نامردیه مال تو توی اون حیاط خوشگل باشه و مال من تو دانشکده ی بیریخت اونم کی پهنش میکنه
ای بابا سید جون از دست رفتی

نترس من اگه کسی روهم میخاتم اونقد شجاعتشو داشتم بیام بگم
پس وقتی میگم نعه یعنی نعه
منظورم رو نگرفتی داداش مال شما چون دوتاتون از دانشکده خودمون هستید جای دیگه ای نمیشه برگزار کرد

morteza چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ

دقیقا اشتباه کردی مال من جای دیگه اس.توپ رو ننداز تو زمین من داداش.ولی خودمونیم خیلی خوش سلیقه هستیا خوبه ابوالفضل هم ی کم از تو یاد بگیره ولی به من نمیرسی تو سلیقه

مرتضی خدا لعنتت کنه الکی اینقد چرتو پرت نگو
خدا شفاتون بده خداییش
سلیقه شما معلومه حرف نداره داداش
مرتضی پپه تو میریزم رو آبا

morteza چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ب.ظ

اغا من تسلیم تو مار زخمی هستی و قبلا سوختی الان سر من خالی میکنی.ولی در اخر مبارکه

این سری قرار باشه منو الکی الکی بسوزونید همتون رو با خودم به اتیش میکشم
گفته باشم
دیگه گندت رو زدی الان پدر من بدبخت درمیاد
اگه حقیقت داشت مشکلی نبود ولی بی انصافا چیزی که به من ربط نداره رو دارید نسبت بم میدید

I'm UNKNOWN چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

مرتضی . آی آی آِی ...
نجفی چی داره میگه ؟!!!
نامرد . یعنی کدوم یکی از اونایی رو که باهاشون صحبت میکردی رو پسندیدی ؟؟
خیلی شیطونی ها پسر . همیشه چند تا رو تو آب نمک نگه میداری . آره ؟!!!
ولی چون نجفی گفته پته ات رو میریزه رو آب من دیگه این کار رو نمیکنم ...
در کل نکنید این کارا رو ... زشته . در حد یه دانشجوی پرستاری ( ) نیست ...

صادق جون قربونت خوبه تو شاهد گنده کاری های این هستی
خب والا زودتر میومدی این رو بش میگفتی بلکه یه ذره آدم تر بشه

خواهرزاده پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

دایی جون اینا چی میگن عاشق شدی رفت؟!!!!!!!!!!
از تو بعیده
نکنه....

نه بابا پیر جان
تو که منو میشناسی
چرتو پرت میگن توهم زدن بابا
بیا حالا که یه شب این خواهر زاده ما اومد تو این وب چه گندی زدید

الان اگه به گوش دخترخاله 64 سالم برسه دیگه من چیکار کنم

I'm UNKNOWN پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ

نه داداش . من با اینجور آدما زیاد برخورد داشتم ...
اینا رو جون به جونشون بکنی عوض نمیشن ...
همینطور به کارای زشت و غیر اخلاقیشون ادامه میدن ...
حالا اینجا جاش نیست ولی همین مرتضی ...
استغفرالله ...
برو پسر جون . برو توبه کن تا مجبور نشدم چیزی بگم ... برو
.
( کاراکتری برای حالت ذکر گفتن اونم با ریش نداری ؟؟! )

وجدانن صادق من به روحانیت وجودیت ایمان آوردم
اصلن به جای نوشناس تو رو باید میگفتن آدم شناس
به ابولفضل هم میگم اون فایلی رو که مرتضی جون توش سوتی دادی رو بدستم برسونه تا شخصیت واقعیت رو تو وب به نمایش بذارم
تا بفهمی آبروی مردم چیزی نیست که باش همینجور بازی کنی آره دادا

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ

مرتضی عروسی تورو با نجفی با هم می گیریم
ایشاالله مبارکه
من ادامه نمیدم آخه گندش در میاد ولی هر دوتون سلیقتون خوبه اگه هم بخواهید انکار بکنید از هر دوتون مدرک کتبی دارم که حرفم رو ثابت کنم
خواستید می تونم ثابت کنم مخصوصا برا تورو مرتضی جوون

من کاه و یونجه هم دست تو نمیدم چه برسه مدرک
آخه ابولفضل داداش من یعنی اینقد خرم بیام چیزی به تو بگم
من هیچکسیو نمیخام الکی پس خواهشن چرتو پرت نگید
مرده شورا الکی میاید چرتو پرت میگید بعدش دخترا هم فک میکنن خبریه
من انگار از این وب برم کلن برام بهتره

خواهر زادت پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

دایی جون من بعید میدونم عاشق شده باشی اخه تو یکی دیگرو قبلا دیگه حالا و اینا...:دی

پیر جان شما نمیخاد دفاع کنی بدتر داری گند میزنی به داییت
اون یکی بدرد تو میخورد با اون سلیقه تون
بگیرش آشنام بود که
انشالله خوشبخت بشید باهم

morteza پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

ابوالفضل رو قاتی این ماجرا نکنید
صادق ادم فروش چند فروختی منو نامرد.چند نفر به ی نفر
خب نجفی واقعیت رو بگو میترسی تو فامیل ی شام بدی حالا ما جهنم

ببین مرتضی اگه فامیل این خالبندی تورو باور کنه که واقعن هفتت رو خودم برات میگیرم

I'm UNKNOWN پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ

نه برادر من . ما که این کارا رو برای خودنمایی یا چندتا یکی کردن و ضایع کردن بقیه انجام ندادیم ...
فقط احساس کردم نباید بذارم بعضی آدما به اهداف پلید خودشون برسن ...
من اینجور آدما رو میشناسم . جلوشون کوتاه بیای و سر خم کنی اونوقت ...
استغفرالله . برو برادر . فعلا که غلاف شدن رفتن پی کارشون ...

خدا خیرت بده اجرت با خودم
چقد من اشتباه میکردم در انتخاب دوستانم تازه فهمیدم تو چه آدم گلی هستی

morteza پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ

حالا نجفی قهر نکن.باشه بابا خودم برات میرم خواستگاری
آقایون و خانم ها اینا فقط جهت خنده شما بیان شد و اصلا واقعیت نداشت .بابا کی به این نجفی زن میده
سید جون حلال کن

خدا خیرت بده کی به من زن میده وجدانن
من که خودم دختر داشتم جلو سگ مینداختم تیکه پارش کنه به آدم مزخرفی مثل خودم نمیدادم
حلالت نمیکنم تا بعد
یعنی اگه این قضیه سر مسخره بازی تو بیخ پیدا کنه پوستت کندس مطمئن باش
سر پل صراط و روز محشر پیش جدم شکایت دارم از تو

خواهر زاده پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ

من که حقیقت رو میدونم گفتم بگم دوستات نگن عاشق شدی خب بد کردم دفاع از این بهتر؟:دی

آخه اون حقیقت شما چی چیش به من میخورد
استغفر الله نمیخام غیبت کنما
دهن من رو میخای بازکنی هی
دایی جون شما فکر حقیقت خودت باش تا به تلخی منجر نشه

morteza پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

صادق یکی طلبت صبر کن رفیق نیمه راه میدونم چیکار کنم .فقط فردا صفحه فیست رو قشنگ نگاه کن برادر قوچی

صادق جون غصه نخور اگه کاری کرد خودم صفحه فیس بوک خاکبرسریشو حک میکنم
با اون چیزایی که تو فیس بوک میپسنده

morteza پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

یا ابرفض به قول خانم زمانی برم تو افق محو شم

یعنی من تو رو یعک جوری تو افق محمو میکنم تا دیگه اصن پیدا نتونن بکنن
تا تو باشی بامن درنیفتی دیگه
میخای منو بسوزونی آره
هم تو این دنیا هم تو اون دنیا میسوزونمت میره

I'm UNKNOWN پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ

مرتضی . برو خودتو به اون راه نزن .
اگه قصدت جدیه و میخوای عروسی کنی خب لااقل تکلیف بقیه اون افراد رو مشخص کن ...
خب خوبیت نداره این کارا پسر . اینا رو بهت میگم چون دوستمی . نمیخوام تو ورطه ی گمراهی بیفتی و پس فردا پشت میله ها ببینمت . میخوام تا دیر نشده و تو رو به جرم اغفال مردم نگرفتن به راه راست بیای ...
عزیز من . دست از اذیت کردن مردم توی وب بردار ، برو تکلیفت رو با خودت مشخص کن . خودت ببین آخر و عاقبت این راهی که میری چیه ؟ گول زدن مردم و به اصطلاح برای خودت تو آب نمک خوابوندنشون خوب نیست ...
برو امشب قبل خواب یه کم دربارش فکر کن . انشاالله خدا کمکت کنه بلکه متحول شی...
در آخر معذرت میخوام از دوستان که اینقدر طولانی شد...

تازه صادق جون شما از افراد خارجی که اغفال کرده خبر نداری
یعن دو دقیقه داشتم پیاماشو میخوندم سرم سوت کشید وجدانن
آدم عاشق یه نفر میشه نه صد نفر

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

عزیزان من فقط قصدم خیره
می خوام
1-جلوی دروغ گویی رو بگیرم
2 - عاشقی جرم نیس می خوام 3-4 نا مرغ عاشق رو به هم برسونم گناه کردم؟؟؟؟؟؟؟؟/
اصلا بی خیال همه اینا بچه ها خوشحال باشید نجفی داره از وب میره
هورااااااااااااااااااااااااااا
البته اگه مرد باشه و سر حرفش بمونه

والا با این چیزا که شما میگید احتمالن فردا باید دوباره پست خداحافظی بذارم
یعنی تو عمرم اینقد پشت سر من صفحه گذاشته نشده بود که تو این وب شماها زحمت گذاشتنش رو کشیدید

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ق.ظ

آخ جون دوباره پیغام خداحافظی
ای یعنی یه قوم راحت میشن

یه قم و یه قوم راحت میشن از دستم
ولی ابولفضل منه بدبخت از دست تو کی راحت میشم

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ

می تونم با اطمینان بگم هیچوقت

پس نازنیم گلم ملوس عسیسم خشملم گوری مگوری
تو دیگه چرا با این مرتضی در سوزاندن من همراه میشی

modest man پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بچه ها و دوستان عزیز
تمامی موارد فوق برنامه طرح ریزی شده به وسیله دشمنان اسلام ومسلمین بود
و بنده با جدیت تمام همه موارد فوق رو تکذیب میکنم
پس خواهشن با دشمنان در سوزاندن من بدبخت همراه نشید
وجدانن هنوز چیزی از ماجرای قبل نگذشته
نمیدونم چرا بچه ها اینقد دوستدارن تا من بدبخت رو بسوزونند

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ

ما قصد سوزوندن کسی رو نداشتیم
قصد ما خیر بود
اگه نمی خوای خوب باشه معذرت می خواهیم ازت میریم همون برا مرتضی آستین بالا می زنیم

قربون دستت کمک خواستی به منم بگو

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ

وای آقای نجفی مبارکه حالا کی شیرینی میدید بمون
من یه طرحی دارم عقد رو بهداشت بگیریم عروسی رو پرستاری خوبه!

چی چیو مبارکه
بابا این فقط یه شوخی مسخره بود از طرف این مرتضی ملعون
دوستان عزیز خواهشن از دادن طرح هم برای بنده خودداری بفرمایید
خدایا من از دست این جماعت چه کنم یا میخان منو شوهر بدن یا زن
من هنوز قصد ادامه تحصیل دارم به غرعان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد