پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نظرسنجی

به پست های تقریباً ثابت زیر از 1 تا 10 چه نمره ای میدید؟

1-صندلی داغ

2-شیکترین

3-بحث آزاد

4-یادش بخیر بچگیا

5-شعر داغ(طنز)

6-فوتوشاپ و ترول


منتظر نظرهای زیباتون هستم چون یقین داشته باشید راهنمایی شما میتونه واقعاً در بهبود کیفیت وب موثر باشه و اگر طرحی رو هم مد نظر دارید که میتونه توی وب به اجرا دربیاد پیشنهاد بدید تا ما به اون طرح جامه عمل بپوشونیم!

                 


                                                                                                                              

                                                                                                                              

نظرات 12 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

به صندلی داغ ، 6
به شیکترین ، 4
به بحث آزاد ، 3
به یادش بخیر بچگیا ، 8
به شعر داغ ، 7
به فوتوشاپ و ترول ، 9
فک نکنم کسی به این دست و دل بازی بهت نمره بده ...
برو حالشو ببر ...

لابد نمره کلی وبلاگم 5 میشه

[ بدون نام ] یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ

۱=>صفر(چون به صندلی داغ شباهتی نداره وخیلی تکراری شده البته به جزیک موردخاص!)
۲=>۱۰
۳=>صفر
۴=>۸
۵=>۵
۶=>۱۰

اون یه مورد خاص کدوم بود؟
یعنی منم یادم میاد؟
یه راهنمایی کن بی زحمت
بعدشم مگه اون صندلی داغه نمرش چند بود؟
در ضمن لطف دارید اینقدام لیاقت نداشتیم
نعه استاد خوبی میشید خداییش
از اون نمره بده هاش

محرابی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

صندلی داغ:8 جدیدا زمان بندیشم خیلی بی نظم شده
شیکترین:7
بحث ازاد:9
یادش بخیر بچگیا:10
شعر داغ:7یه چند وقتیه خبری نیست از این پست
فوتوشاپ:9

شعر داغ هست اما جراتش نیست بذارم
فردا میخام یکی یا دوتا بذارم ولی خدا به خیر بگذرونه
با خیلی از بچه ها شوخی رفتم

[ بدون نام ] یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

نه اون که شمانبودی.

ازبس داغ شده بودنمره اش۲۰شد!

گفتم من نبودم
آخه من که نمره ام بیست نمیشه
بدبخت سوخت یعنی
پس بذار یه بار دیگه بندازیشمش رو صندلی داغ بلکه میزان رضایت بچه ها از صندلی داغ برگرده

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

همه صفر


من هنوز منتظر نظرت نسبت به فوتوشاپ هستم

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

برا فوتوشاپ نظرم
منفی 100 هست

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ

محمد جون ناراحت نشو از من این نظرمه دیگه
اگه می خوای به خاطر تو تجدید نظر بکنم و ازشون تعریف بکنم

نعه عزیز دلم قربون اون دندونای سفیدت برم نمیخاد

javad دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

صندلی داغ=7(زمان بندیش بده معلوم نیس چی به چی هست)
شیکترین=3(میاری نشون میدی حرصمون میگیره که نمیتونیم بخریمشون)
بحث آزاد=7(حیف که بچه ها شرکت نمیکنن)
یادش بخیر بچگیا=8(تا بخواد حدس بزنه مخ آدم هنگ میکنه)
شعر داغ=0(شعرات به درده خودت میخوره)شوخیدم چون تویی 5
فوتوشاپ و ترول=9
من کامنتام چقد طولانی میشه

ممنون

سعیدی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ

صندلی داغ به این خاطر که دوستان به موقع جواب ها رو به من نمی دن زمان بندیش مشکل پیدا کرده اما در هر صورت من ازتون معذرت می خوام.

بعله واقعن همه تقصیر ها رو گردن آقای سعیدی ندازید ایشون در بعضی موارد اصن نقشی ندارند بنده خدا
بچه ها بعضی مواقع دیر جوابارو میرسونن و بعضی اوقات هم داوطلب پیدا نمیشه

REZAOMIDI4444 دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

صندلی داغ ------ 8 دلایل دوستان قانع کننده بووود
...
شیکترین --------- 1 اصلن دوست ندارم اینم برا اینکه دلت نشکنه خدا خیرت بده نزاری سنگین تره
...
بحث آزاد ---------- 6 متاسفانه بحث هایی که میشه آخرش هیچ نتیجه ای نمیده فقط هر کی میاد حرف خودشو میزنه و میره اینو بنده هم یکی دو بار گفتم جمع بندی بفرمایین
...
یادش بخیر بچگی ها ------ 10 تازه اول کارشه ولی فک کنم جالب باشه
....
شعر داغ ------- 10 ایراد خاصی ندارم بهش بگیرم
....
فتوشاپ و ترول ------- 10 جالب هستن به غیر از بضی موارد نترس اون موردای خودمو نمی گم ...
:))
در کل تشکر از زحماتی که می کشی و وبو می چرخونی
سید جون
خسته نباشید

سلامت باشی و تو یکی از معدود دوستان هستی که تو همه بخشا نظر میدی خدا خیرت بده

morteza سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ

به شماره های 1 ,4,5 و 6 میشه 8 داد.در .ورد شیکترین 6 و برای بحث آزاد چون بچه ها زیاد مایل به شرکت در اون نیستن 5.
در ضمن برای صندلی داغ هم ی کوچولو تغییرات فکر کنم لازم باشه تا داغتر بشه و از این حالت تکراری دربیاد

دست شما مرسی

امین حائری چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ

1-صندلی داغ :7 خیلی لوس شده اه اه اه اییییییییییییییییییش(به قول یه بنده خدا)

2-شیکترین :8 دلم میخواد سید اینقد لباسا خوشکل مشکل نزار

3-بحث آزاد جنجال آفرینه بابا

4-یادش بخیر بچگیا آخی قربون پرستارای کوچولوی و خوردنی برم

5-شعر داغ(طنز) محشره سید

6-فوتوشاپ و ترول خوبه و فوق العاده مرسی سید

ممنون امین جان
نظر لطفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد