پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

دانلود اپرای موسی و شبان

بچه ها و دوستان عزیزم

امشب یک کلیپ فوق العاده میذارم از یک اپرای ایرانی به نام موسی و شبان(moses & shepherd )

که به وسیله دوتن از ستاره های نو ظهور موسیقی ایران پرواز همای(خواننده) و شهرداد روحانی(رهبر ارکست) اجرا شده  

امیدوارم دانلود کنید و لذت ببرید هم از شعر زیباش و هم از اجرای دیدنیش

پس اگر علاقمند به موسیقی هستید این کلیپ رو از دست ندید


دانلود فایل     حجم 24مگابایت

ضمنن بچه ها این فایل رو میتونید با حداکثر سرعتتون دانلود کنید چون در سرور مناسبی بارگذاریش کردم براتون


نظرات 4 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ

علاقه مند به موسیقی نیستم ...
همینه که هست

نباش مهم نیس

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

نه بابا
ایول دیگه با اون پستای داغونت داشتم ازت نا امید می شدم ولی نه انگار داری متحول میشی
خیلی قشنگ بود مرسی
راستی این موساش بدرد نمی خوره آخه نوازنده های خودش رو هم نتونسته هدایت کنه بعضیاشون خیلی منشوری بودن می ترسم موسی و چوپان و منو تو و بقیه رو از راه به در کنن

خواهش میکنم
من خودم سه سال پیش این رو برا اولین بار دیدم همش به موساش میخندیدم
اسمش سولی هست و اگه خواستی بعدن کاملش رو برات میارم اون موقعه که چوپان رو سرزنش میکنه خیلی باحاله
ولی صداش بدرد اپرا میخوره
اون گروه خارجی بودن طول میکشه تا موسی بتونه هدایتشون کنه
حالا تو توی این همه چیز رفتی نوازنده ها رو نگاه کردی

REZAOMIDI4444 دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

در اسرع وقت دانلود می کنم ....

ضرر نمیکنی چون شعر زیبایی هم داره
و احتمالن شعرش رو هم میپسندی

آرمین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:06 ب.ظ http://ubuntu-iran.blog.ir

این چرا ناقصه؟ نمیشد از اول بگی دانلود نکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد