پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

کودک درون

سلام علیکم به دوستان گلم

به عکس زیر دقت کنید

و بگید کودک درونتون چه شکلیه؟

و هفت مورد بقیه رو هم نام ببرید که به کودک درون کدومیک از بچه های کلاس هم میخوره؟

(هر نظری رو سعی میکنم آپ کنم اما خدایی نکرده توهین آمیز نباشه ها)

و ضمنن جنسیت اشکال مطرح نیستا پس فقط نوع حالت رو بیان کنید چون ممکنه کودک درون بچه ها رو در شکل با جنس مخالفش نشون داده باشه!

منتظر نظراتون هستم

نظرات 13 + ارسال نظر
modest man سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

از نسبت دادن گزینه 4 به سید حسن جداً خودداری نمایید!
پس من میگم خودمم
8-نوشناس-قلیچ خانی
5-ابولفضل
2-پیوند
3-ابولفه
1-از خانوماس میترسم بگم
7-مجتبی خلیلی وقتی چیزیو نمیفهمه
6-الکی بگم رضا امیدی

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

؟!!!!
فرق اینا رو درست نفهمیدم یا اینکه قدرت افتراقم ضعیفه ...
کودک درون من تقریبا نوجوان شده و راستشو بخوای نمیتونم بگم چه شکلی هست دقیقا . چون به نظرم چند تا از اینا رو میگیره و چند تای دیگه که توی اینا نیست ...
به خاطر همین من درست نمی تونم بگم بقیه چطور هستند و آدم های معدودی پیدا میشند که همیشه کودک درونشون یه شکلی باشه ...
خودم رو بگم ، ترکیبی از 6 ، 1 ، 2 ، 3 و 7 باشه ...
به سختی میتونم به کودک درونم شماره 8 رو بدم . شماره 8 مربوط به آدم بزرگ درونم میشه ...
بعید میدونم چیزی از این نوشته هام فهمیده باشید ...
علاوه بر اینکه خیلی هم زیادند ...

ای بابا چه خبرته این همه چرتو پرت گفتی آخرم جواب ندادی

abolfazl hosseini fard moghaddam سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

داداش من کودکه درونم مرده
کودکه درونی تو من پیدا نمیشه لطفا از خودت مایه بذار
البته حق داری تو اینا بچه فیل نیست که بخوای بگی کودکته

ابولفضل داداش شما میتونی ساکت باشی
آخه سپید دندان من به تو چی بگم

abolfazl hosseini fard moghaddam چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

هر چه می خواهد دل تنگت بگو

قربون معرفتت

mousavi چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ

بله، واقعا جداً خودداری نمائید ،اون کجا من کجا ،
اون تصویر اصلا با من قابل قیاس نیست، خیلی از اون بدترم

آقا پس راحت باشید خواستید بگید بگید خودش اقرار کرد

abolfazl hosseini fard moghaddam چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه
4 سید حسنه

4 سید حسنه
4سید حسنه
4سید حسنه
4سید حسنه
4سید حسنه
4سیدحسنه
4سیدحسنه
4 سید حسنه
4سیدحسنه
4سیدحسنه
4سیدحسنه
4سیدحسنه
و سید جون این حرکت خودجوش بود وهیچ توطئه ای هم از جانب بنده و ابولفضل برای تخریب وجهه شما صورت نگرفته است

امین حائری چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

1من
2 نوشناس
3 حاجی زاده
4 پیوند
5 قربونش برم نوری و حسن
6 محمودی
7 ابولف
8 سعادت و امیدی

محرابی چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

چقدر شماره ی 8 چهرش شبیه اقای قلیچ خانی شده
خودمم فکر کنم شماره 3 باشم
در ضمن شماره 4 هم اقای موسویه

خانوم محرابی از شما دیگه بعیده
شما دیگه نباید درگیر فتنه ای که من و ابولفضل راه انداختیم بشید

morteza چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

اقا یکی این ابوالفضل رو از برق بکشه لطفا
همون شماره 5 برا من خوبه.شماره 8 خود صادق.

بذار تو برق باشه بابا

I'm UNKNOWN چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

اینک من وارد می شوم . اول بگم شماره 8 به هیچ وجه شبیه من نیست . هرگونه شباهت رو رد میکنم ...
در ضمن به نظرم شماره 4 سید حسن هست ...
باید مفهوم هر تصویر رو بگی تا بشه درست قضاوت کرد مثلا کدوم متعجبه ، کدوم هپروتیه و ...

اینقد چرت وپرت نگو اراک رفتی یا نه
شماره 4 رو تایید میکنم
1- لوس هستش
2-شکم گنده(همون چلاس خودمون)
3-خوش خنده(الکی خوش)
4-سید حسنه
5-کرم خالص
6-هپروت(گیجو میجن دیگه)
7-هنگ
8-شیطون
همین

javad چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

سید اینا اصلا قابل افتراق هستند؟
مثلا 6 هنگیده؟
یا مثلا 1 داره عشوه میاد با اون دماغش؟؟
اصن اینا هیچی.پنج اینجا چه نقشی رو ایفا میکنه؟؟؟

5 میخاد کرم بریزه
7 هنگیده 6 پخمه اس

javad چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ


ایول راس میگی پخمس(وای چقد خندیدم).پخمس ولی خوشگله
4 که معلومه پیوند هستش
3 هم که منم الکی خوشم که کلا دنیا رو دایورت کرده
1وا پسرا مون مگه عشوه میان؟(آخر الزمان شده به خدا)
5نمیتونم بینه بچه ها کسی رو بیابم
6پخمه تو کلاس نداریم
7 میشه گفت مجتبی
8من قبلا خیلی شیطنت میکردم ولی الان دیگه بنا به دلایله امنیتی نمیشه شلوغ کرد در حاله حاظر قلیچ خانی
5 هم میشه گفت قلیچ خانیه

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ

1 لوس نمیشه 1 در واقع خجالتی هس سیدجاااان
بدش هم چاق رو که نمیشه گفت کودک درون !!!!
کودک درون من برای این که دل مرتضی نشکنه 6
:)
و بقیه دوستان :
1 سعادتمند + بسیاری از خانم ها
2 .....
3 سعادت + زمانی + روحانی نمیدونم چرا اینا همش میخندن!!!! فهمیدید به منم بگین
4 اینو همه میدونن ولی من پیرو اصحاب فتنه نمیشم...
5 حائری خدانکنه بیکار بشه سرکلاس اون موقس که ...
6 .....
7 خلیلی
8 قلیچ

چی بگم بعدن دقیق دو رو بت میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد