پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

شعر داغ (عشق خری)

سلام عزیزانم با پررویی تمام بازم شعر میخام بذارم براتون

اول یه فاتحه برام قرائت کنید دوستان بعد شعر رو بخونید


افسار بیاور که خرت میگردم                       از پای به گوشِ آن لبت میگردم

گر بعله بگویی به من اینجا این دم                 از آن ته دل، من هم سرت میگردم 

گویم به تو که بعله بگویی بر من                   روزان و شبان چو هم دمت میگردم

اما خرم از پل که گذشتش اینبار                    بر سان خری سر خرت میگردم

دست از دل و از کار خودم بردارم                سر خانه ی داماد ننت میگردم

چون بچه کوته قدک وبیچاره                       آویز به جیب آن دَدَت میگردم

گر شام منم یکی دو ساعت دیر است             با دست خودم به صورتت میگردم

گر چایی صبحانه من یخ باشد                     با نعلبکیش به آن سرت میگردم

گر پول لباس و کیف و کفشک خواهی          هم چون سگکی به دامنت میگردم

گر گوش ندی حرف مرا ای خانم!               سابق ز به نام همسرت میگردم

اینها همه گفتم که بدانی مرد ام                     گرچه تو خری منم خرت میگردم

(سمن)


دیگه کمی ها و کاستیهاشم ببخشید عشق ما که خری شد انشا... عشق شما آدمیزادی باشه

ضمنن آقایون عزیز قبول دارم تو سه بیت اول گند زدم اما هفتونیم بیت بعد جبرانش کردم اما دیگه مصرع آخر رو نمیگفتم شهیدم میکردن این جماعت

دوستان عزیز این شعر تنها یک شوخی بود و بنده قصد توهین به هیچ جنسیت خاصی رو نداشتم

نظرات 10 + ارسال نظر
همکلاسی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ http://ayandagan55

سلام استاد بزرگوار
خوشحال میشم اگه قابل بدونی و به منم سر بزنی
حقیر شما............ویسمرادی[گل]

این استاد کی هستند
فک نکنم بنده بشناسمشون
چشم حتمن ولی لینکتون کامل نیست

I'm UNKNOWN دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ

بگو عزیز من . شعرتو بگو ...
بعضی جاهاش خوب بود ولی دیگه اونقدر پیشروی کردن خوب نیستا . مواظب باش ...
در کل من از همه معذرت میخوام بابت این نظری که دادم و قصدم توهین به هیچ کس و قشر و جنس خاصی نبود ...
برو مسخرشو در آورده

نگرفتم منظورتو پیشروی کردن یعنی چی؟
بعدشم تو یه پست میشه تو نظر ندی
هرپستی هست باید اسم مزخرف این بشر رو ببینم
دیگه داری حالمو بهم میزنی انشالله هرچه زودتر بری مشهدت یه چند روز نبینمت حالم بهتر شه

سعیدی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام.جالب بود.راستی اون عکسارو بزار بعد از امتحانات آپ کن.

متشکر ولش ضایع است

یک خانوم متمدن چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام خسته نباشید
فکر میکردم دیگه وقت امتحانا پست نذارید .
اصلا تونستید توی امتحانا درس بخونید.
فکر کنم قصد دارید همچنان ترم های متوالی رو برای پاس کردن دروس تکراری توی دانشگاه بمونید

اینم جواب این همه توهینی که به ما کردید.
بذارید موقع ازدواجتون که شد این شعر رو به خانومتون نشون بدیم ببینید چه بلایی سرتون خواهد اومد...

ولی به دور از شوخی شما که نمی خواید توهین کنید از همون اول مثل یک انسان متمدن شعر بگید که مدام مجبور نباشید معذرت خواهی کنید.درسته؟؟؟ ما حدیث داریم که تا می تونید کار اشتباه انجام ندید تا مجبور به معذرت خواهی نشید.
امیدوارم ناراحت نشده باشید.
میسپارمتون به خدا

و علیکم
اینکه تعریف بود
دانشجو اینقد باید بیفته تا استادای خودشون ردش کنن بره
حالا من بی تمدنم شما که تمدن داری چرا توهین میکنی
بعدشم من توهین نکردم این بیتا ایهام داشت
دست به صورت گشتن منظورم نوازش کردن بود
نعلبکی به سر منظورم با رقص نعلبکی دور سر گشتن بود
بیت یکی به آخر یعنی وقتی حرفم رو گوش نده میفهم مقصر منم و لیاقت همسریش رو نداشتم
گرچه تو خری منم خرت میگردم یعنی اینکه با اینکه تو بزرگی اما بازم من خرت میشم
دیدی توهین نکرده بودم حالا بیت دیگه هم بود بگو
بر فکر منحرف نعلت
من همیشه راه فرار میذارم برا خودم
خدا نگهدار شما هم باشد انشالله

رضا محمودی چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

دروغ میگه بچه ها
قصد فقط توهین بود و هیچ قصد دیگه ای نداشت

یه کلام از مادر عروس
این اقتضای شعر طنزه عزیزم
بعدشم زن من بوده دلم خواسته این طوری براش شعر بگم مشکلیه
تفاهم بالا هستش این طوری براش شعر میگم

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

دلتون خوشه!!!
من بدبخت روان افتــــــــــــادم....

داداش لب تر کن نمره تقدیمت کنم
چش خوردی مادر و نوزادو بالا گرفتی

رضا محمودی چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

ماشاالله چه قدم به هم میاد

محمودی جون داداش

یک خانوم متمدن پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
ای بابا من که به شما توهین نکردم. فقط از این که شما قراره همچنان این دانشگاه روبا وجودتون منور کنید صحبت کردم!!!
ولی عجب آدمی هستید ؟؟؟ استاد در رفتن از مواضع مورد اتهام.
آفرین...

خواهشمندیم ببلکه این دانشگاه بی نور از وجود من منور بشه
بعدشم رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود
بعدشم کی گفته من آدمم بلکه من اعتقاد دارم 99 درصد ما انسانیم نعه آدم
و این نصیحت رو از یک فرد بی تمدن بدان ای خانوووووووم متمدن که همیشه حرف رو می شود توجیه کرد اما عمل رو نعه

خ محمودی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام
به نظر بنده حیف است که اشعاری به این زیبایی با الفاظ این گونه اخلاط بیابد.
هنر که سراسر احساسات زیباست اگر گاه اینگونه نمود یابد ازارزشش کاسته می شود.
شاید بگویید که چون طنز است اینگونه بیان کردید ولی من خودم اشعار طنزی را دیدم که بدون این ترفند هاهم به شدت تاثیر گذارند.
امیدوارم بیان بنده را به دل نگیرید...
یاستار...

بابا خر بدبخت مگه گناه کرده که اسمش نباید تو شعر ها بیاد
این شعر چیز به خصوصی نداشت و فک کنم در سطح عادی بود
اتفاقن این کاستی شعر نیست بلکه پویایی شعر رو میرسونه که با طنز مخلوط میشه و از ارزشش هم کاسته نمیشه
به نظر من این خره باعث جذابیت شعر می شد الان من میخاستم معادل کلمه خر رو مثل نادان یا بی عقل استفاده کنم مطئمن باشید باعث کاستی هایی در شعر می شد
بازم ممنون از حسن توجه تون

جمعی از پرستاران پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

عاقای نجفی عاخه اصلا مگه کسی پیدا میشه زن شما بشه مگه مشکل داره یا رودست ننه باباش مونده که همچین حماقتی کنه
عاقای نجفی با این شعرا و پستایی که توی وب میذارید آخر عذب میمونید حالا از ما گفتن بود

بابا جمعی از پرستاران عزیز من که دیگه به احترامتون چند وقتیه پست نذاشتم بازم منو ول نمیکنید
بابا شما شوهر برا خودتون پیدا کنید دور همی
فکر خانم من نباشید
بعدشم به نظرتون زن من بدبخت تره یا شوهر شما
فک کنم جفتشون
پس شما که همکلاسی هستید چه بدرد میخورید خب یکیو گیر بیارید تا من عذب نمونم منم در عوضش یه چندتا آقای پولدار و خوشتیپ برا شما پیدا میکنم
ببینید من تا حالا شوخی تو این وب نمی کردما و بچه خوبی بودم دیگه خودتون شروع کردیدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد